Ja, wellicht toch retorisch inderdaadin je laatste zin en de laatste tekst na de komma geef je inderdaad het juiste antwoord al.......
Maar via amazon of marktplaats zijn wel wat goedkopere opties mbt de DVD te vinden hoor.....
Gezien je vorige posts, heb je een Amundsen. Zie ik aan de hand van je softwareversieMisschien een suffe vraag, maar hoe weet je eigenlijk of je systeem amundsen of columbus is?
Vreemd. Ik zie in de brochures en prijslijsten juist altijd dat de L&K versie die ik heb een columbus zou moeten hebben.Gezien je vorige posts, heb je een Amundsen. Zie ik aan de hand van je softwareversie
Duitsland@lsmv : uit welk land komt jouw L&K..?
Weet niet waar jij zit te kijken, maar de Duitse prijslijst vermeldt toch iets anders…Vreemd. Ik zie in de brochures en prijslijsten juist altijd dat de L&K versie die ik heb een columbus zou moeten hebben.
Ik snap je reactie. Die prijslijst heb ik ook, en ik heb de versie met het business pakket; incl verkeersbordherkenning, spraakbediening, 230v stopcontact etc. En dus ook een columbus...Weet niet waar jij zit te kijken, maar de Duitse prijslijst vermeldt toch iets anders…
Bovenstaande punten gaan allen voor mij op in de Fabia4, maar het is de Amundsen.....dat een systeem met een eSIM, geen sd slot en geen fysieke knoppen een columbus is?