Antera
Donateur
@Antera is het ook mogelijk de achterlichten te configureren. Op de O3 zijn dat de dubbele lijnen in C-vorm. Kun je bijvoorbeeld instellen dat je bij DRL met achterlichten slechts een van de twee lijnen wil laten branden?
Ik weet dat je bij de vorige versie van de Passat bijvoorbeeld de achterlichten bijna ledje voor ledje kon herprogrammeren.
Ik ben namelijk van plan een keer op zaterdag een afspraak bij je te maken om een en ander in te laten stellen, toen vroeg ik met dit ineens af.
Dit zou moeten kunnen als we kunnen achterhalen welke kanalen we moeten hebben indien deze beide gescheiden van elkaar aangestuurd worden en dus niet met maar 1 kanaal. Dit word echt uitzoeken met heel veel geduld maar daarvoor wil ik zeker tijd maken.
Daarnaast zoek ik nog even iemand die omtrend het verhaal van het stuur los laten bij een auto met lane assist voor mij wil kijken hoe snel de auto een geluid geeft omdat je je handen niet aan het stuur hebt. Heb daarvoor vermoedelijk ook de oplossing om of de gong uit te zetten of de tijd aan te passen maar moet eerst even weten hoe lang het duurd voor de auto eht signaal geeft om dit na te zien of deze waarde klopt met de waarde die ik gevonden heb
.