Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
@Antera is het ook mogelijk de achterlichten te configureren. Op de O3 zijn dat de dubbele lijnen in C-vorm. Kun je bijvoorbeeld instellen dat je bij DRL met achterlichten slechts een van de twee lijnen wil laten branden?

Ik weet dat je bij de vorige versie van de Passat bijvoorbeeld de achterlichten bijna ledje voor ledje kon herprogrammeren.

Ik ben namelijk van plan een keer op zaterdag een afspraak bij je te maken om een en ander in te laten stellen, toen vroeg ik met dit ineens af.


Dit zou moeten kunnen als we kunnen achterhalen welke kanalen we moeten hebben indien deze beide gescheiden van elkaar aangestuurd worden en dus niet met maar 1 kanaal. Dit word echt uitzoeken met heel veel geduld maar daarvoor wil ik zeker tijd maken.




Daarnaast zoek ik nog even iemand die omtrend het verhaal van het stuur los laten bij een auto met lane assist voor mij wil kijken hoe snel de auto een geluid geeft omdat je je handen niet aan het stuur hebt. Heb daarvoor vermoedelijk ook de oplossing om of de gong uit te zetten of de tijd aan te passen maar moet eerst even weten hoe lang het duurd voor de auto eht signaal geeft om dit na te zien of deze waarde klopt met de waarde die ik gevonden heb



.
 

henriz

Forumguru
Eject button DE(blokkeren)
Ehh...

Eject_Right01.jpg


Eject_Right_in_action.jpg
 

ByeByePeugeot

Actief lid
@Antera, in jouw lijst zie ik staan dat US lights te activeren is. Nu is mijn vraag aan jou maar ook aan andere forum leden uiteraard, is dit wel toegestaan?

Ik lees zulke tegenstrijdige verhalen daarover. Men spreekt over een toevoeging op het kentekenbewijs, aan de andere kant oa. Volvo's en BMW's voeren ook deze lichten. Zijn die merken op een of andere manier gevrijwaard van de wet en regelgeving. Wat ik ook heb gelezen is dat een auto wit en amber licht moet/mag voeren. Ik zou dan denken dat US lights onder de noemer amber licht valt. Ik niet snap niet meer.

Ik heb trouwens getracht een antwoord hierop te vinden binnen het forum maar helaas. Mijn verontschuldigingen als het al een keer behandeld is.
 

svdm

Senior Member
Vanochtend op bezoek geweest bij @Antera en daar ook @Thorgal en @Corné de Kluijver de hand geschud!

De volgende aanpassingen waren in een mum van tijd geregeld:
  • Knipperlichten actief bij noodstop
  • DRL met achterlichten
  • DRL instelbaar maken in MFA
  • Spiegel kantelen bij inschakelen achteruit (rechter spiegel)
  • Nawissen voorruit
  • Nawissen achterruit
  • Hoeveel liter nog tot volle tank
  • Needle Sweep
  • Ventilatorstand zichtbaar wanneer climat control in auto-stand
Wat niet werkte op mijn Greenline, maar desondanks wel is ingesteld:
  • Comfort knipperlicht aanpassen naar 4x
  • Regensluiten
Leuk om de mensen achter de online profielen ook eens in het echt te zien! :thumbsup:

2014-01-25 11.08.18.jpg
 

EdK

Forumguru
Wat betreft je knipperlichten, zet die in de maxidot eens eerst op fabrieksstand ( reset light en vision als ik goed heb )
En kijk dan of ze het wel doen.
Was bij de yeti namelijk ook het geval.
Of heeft antera dat ook al gedaan en werkte het alsnog niet ?
 

svdm

Senior Member
Nee, dat heeft @Antera niet gedaan/getest. Ach, 3 keer knipperen vind ik ook prima hoor.., 4 had ik net iets leuker gevonden. Gelukkig ga ik er niet van wakker liggen.., hoop ik! ;)

PS: @Corné de Kluijver, was het niet zo dat jouw zoon op dezelfde dag is geboren als mijn (2e) dochter? 26-11-2013?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Wel dan is het een klusje van een minuut.
Gewoon ff in lichtgedeelte van maxidot de fabrieksreset doen en zonder dat je verder je instellingen weer hoeft in te stellen (was bij mij zo ) staat hij daarna op 4 keer knipperen.

Is ook wel eerder over geschreven op het forum hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: svdm

CDK

Forumguru
Wel dan is het een klusje van een minuut.
Gewoon ff in lichtgedeelte van maxidot de fabrieksreset doen en zonder dat je verder je instellingen weer hoeft in te stellen (was bij mij zo ) staat hij daarna op 4 keer knipperen.

Is ook wel eerder over geschreven op het forum hoor.
@svdm dit is een goede tip van @EdK vaak werkt dat idd! Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: svdm

Antera

Donateur
Vandaag ook een extra instelling achterhaalt omtrend activeren Claxon bij openen en sluiten. Vergde wat moeite maar uiteindelijk toch gelukt.
 

Antera

Donateur
Wat betreft je knipperlichten, zet die in de maxidot eens eerst op fabrieksstand ( reset light en vision als ik goed heb )
En kijk dan of ze het wel doen.
Was bij de yeti namelijk ook het geval.
Of heeft antera dat ook al gedaan en werkte het alsnog niet ?

Heb bij een 03 ook al alles gereset maar bij een O3 is dat net anders dan bij een O2 en yeti enz.

Maar misschien is hij een uitzondering. In Engeland ook vele mensen sproken met de zelfde problemen helaas.

regensluiten is en blijft een probleem. Ik moet alsnog een keer alle kanalen eens nalopen om de juist extra instelling terug te vinden


@Thorgal weer een mooi stukje lager en diverse VCDS coderingen rijker
@Corné de Kluijver weer een verhoogde spiegel rijker
@svdm was gezellig en probeer ook maar eens een reset maar tot op heden bij mij nog geen resultaat geboekt

Top jongens en tot een volgende keer
 

thekawa

Forumguru
Vandaag ook een extra instelling achterhaalt omtrend activeren Claxon bij openen en sluiten. Vergde wat moeite maar uiteindelijk toch gelukt.

Works like a charme!

Thnx voor de aanpassingen!!

De rest gemist, maar zag nog wel corné rijde bij de gamma ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan