Net even met de cloon aan de slag geweest. Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de kabel als 'zeer goed' op mij overkomt.
De oude lijst van Antera erbij gepakt en wat dingen veranderd, wat allemaal naar behoren lijkt te functioneren.
Wat bij mijn Ambition niet werkend te krijgen is is het volgende:
1. Regensluiten, dit staat bij mij niet als in de omschrijving. Wat er bij mij wel in 'Access Control 2' staat is alleen 'Regenschliessen' en meer niet. Ik heb het op Aktiv gezet maar heb nog niet getest of er iets is veranderd.
2. Hoeveel liter tot volle tank in module 17, function 7 byte 10 is bij mij niet zichtbaar ik kan hier geen bits aan of uit zetten.
3. Rijrichting bij inparkeren in module 10 is bij long coding byte 1 ook niet te zien maar dit zal misschien komen doordat ik geen sensoren aan de voorzijde heb of omdat ik een Amundsen heb.
Leuk om te zien Antera, dat de lijst ook steeds langer word! Graag zou ik de nieuwe lijst met codings ook wel willen hebben
Ps. Hoe zat het nu ook alweer met XDS en het type ABS pomp? Kan XDS wel of niet worden geactiveerd op een 'niet' 4WD of een 'niet' RS?
Ohja, en het piepen bij openen en sluiten. Kan dat nu echt alleen bij een versie met volledig alarm?