Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

CDK

Forumguru
En iedereen is vrij om dit gedeelte van het forum over te slaan, hier kan vanaf nu beter alleen een advertentie van Antera staan. Voor 20 euro ben je het mannetje bij het mannetje 'de VCDS Goeroe'

Adios, ik inmiddels heb ik mijn account opgezegd en ga lekker zelf mijn codes uitzoeken.
Als je zulke denigrerende uitspraken doet...., zullen we je niet missen vrees ik...., jammer jongen dat het zo moet!!
Nu weer door met nuttige berichten en zaken die er wel toe doen.

Back On-Topic!!
 

Antera

Donateur
Verschrikkelijk mijn persoonlijke mening. Dit kan je ook met het knipperlicht/mistlamp of andere verlichting doen. Ook achter mogelijk US style
 

EdK

Forumguru
Tsja ik verwachte achter die avatar eigenlijk al een volwassen iemand, maar na joske ze vraag wat nu de bedoeling was en de reactie er op wist ik het meteen......
Maar wat ik weet hou ik maar voor me, wil geen huilende ( ex ) leden.

Veel plezier met je clone en hoop voor jou dat het goed blijft gaan ........
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
is bochten verlichting ook aan te zetten zonder de mistlampen met bochten verlichting?
ik begrijp uit eerdere reacties dat het dus niet kan omdat er een ander moduul inzit?
 
Tsja ik verwachte achter die avatar eigenlijk al een volwassen iemand, maar na joske ze vraag wat nu de bedoeling was en de reactie er op wist ik het meteen......
Maar wat ik weet hou ik maar voor me, wil geen huilende ( ex ) leden.

Veel plezier met je clone en hoop voor jou dat het goed blijft gaan ........
Je maakt me nieuwsgierig.... Wat weet jij wat wij niet weten? :pieker:
 

Antera

Donateur
is bochten verlichting ook aan te zetten zonder de mistlampen met bochten verlichting?
ik begrijp uit eerdere reacties dat het dus niet kan omdat er een ander moduul inzit?


Dat helaas niet aangezien de bochtenverlichting instelbaar is via de mistlampen ( altijd) of de auto adaptive lights heeft maar dan heb je automatisch bochtenverlichting

p.s. laten weer voornamelijk met VCDS voor de O3 hier bezig zijn en de rest is een afgesloten hoofdstuk
 

Antera

Donateur
Vandaag even coderingen toegepast voor CH/LH naar de mistlampen waarbij het dimlicht ook uit blijft met deze aanpassing ipv van dat het dim/mist beide voor CH/LH spelen. Welliswaar op Golf 7 maar Octavia zal niet veel anders zijn.
 

RoelF

Forumguru
Ja, vermakelijk inderdaad om zo even snel bij te lezen. Ik kan me inleven in het standpunt van beide heren.
Maar ik moet toegeven dat ik wel heel hard moest lachen toen Wesley de codes begon te spammen. Typische actie.
Gelukkig is de storm al weer gaan liggen, maar wat een geweldige uitvinding, dat internet. :D
 

ByeByePeugeot

Actief lid
En de codes geven geen garantie dat het ook daadwerkelijk gaat werken. Die rijschoolmodus leek mij wel wat. Opzich heb ik het scherm erbij gekregen echter werken sommige waardes niet. Knipperlicht naar links of recht werkt niet, huidige snelheid werkt niet. Niet zo verwonderlijk want ik kreeg de melding dat iets niet gevonden kon worden.
Van het weekend maar even een rollbackje doen.

Ik moet wel zeggen, na wat droog te hebben geklikt, dat er ontiegelijk veel te coden valt. Is inderdaad een prakkie anders dan de O2 en S2 zeg.......
 

Antera

Donateur
Alles kan apart aangestuurd worden. Nagenoeg elk lampje en alles kan je een of meerdere functies toewijzen. Ben de uitdraai van adaption nog even aan het doorspitten om te achterhalen welke waarvoor is. Dit moet ik ook nog voor de diverse andere module's doen want ook met de tellerklok moet nog veel mogelijk zijn
 
Bovenaan Onderaan