Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
Heb misschien nog een paar opties extra:

DRL voorzijde uit of gedimd bij inschakelen knipperlicht

Opstartlogo aanpassen Columbus
 

Antera

Donateur
Nu ook het regensluiten onder de knie. Omcoderen daarvan geen enkel probleem.

Dit reageert zo snel dat de regen amper de kans heeft je bekleding nat te regenen. Voor diegene die ik hier heb gehad en waarbij ik dit aangepast heb kan ik nu ook de laatste instelling doen zodat rain closing ook echt gaat werken kosteloos natuurlijk.

Ik dank ook hiervoor @Barrokok voor het mogen testen van deze optie. ook hiervan een filmpje:

 

tha a

Senior Member
Vet @Antera! Beide opties staan op de lijst voor als de octaaf geleverd is!

Nog een vraag: zag dat het mogelijk is om de snelheidsdrempel voor grootlichtassistent aan te passen. Kun je de snelheidsdrempel voor Lane Assist ook aanpassen? (standaard > 60km/h)
 
Laatst bewerkt:

Thorgal

Forumguru
Goed nieuws! Denk niet dat ik binnenkort in de buurt ben maar kom zeker nog eens langs
Hij reageert inderdaad erg snel....hebben :jaja:
 
Laatst bewerkt:

Barrokok

Actief lid
@Skoda liefhebber 1 ik heb de volgend zaken laten aanpassen:
  • Elektrische achterklep openen en dichtmaken met afstandsbediening en de knop op het dashboard.
  • Needle Sweep
  • Achterlichten aan bij DRL
  • DRL uit bij aangetrokken handrem
  • DRL voorzijde gedimd bij inschakelen knipperlicht
  • Gordel waarschuwing uit
  • Ventilator stand zichtbaar in auto stand.
  • Start - Stop systeem uit
  • Na sweep voor en achter wisser
@Antera dank voor je hulp het was inderdaad gezellig en interessant.
 

Antera

Donateur
Vet @Antera! Beide opties staan op de lijst voor als de octaaf geleverd is!

Nog een vraag: zag dat het mogelijk is om de snelheidsdrempel voor grootlichtassistent aan te passen. Kun je de snelheidsdrempel voor Lane Assist ook aanpassen? (standaard > 60km/h)


Daar moet ik naar kijken als ik weer eens een heb met LA want die kom ik niet vaak tegen helaas. Heb daar ook nog een paar vraagstukken voor open staan
 

Antera

Donateur
Is de percentage van de dimming ook in te stellen of staat dit als vast gegeven, gezien de uitgebreide mogelijkheden denk ik niet?


Is aan te passen maar heb het zo gedaan dan het net zo fel is als de DRL gedimd bij dimlicht zodat je bij dragen van dimlicht niet ook nog een keer de DRL ziet dimmen.
 

svdm

Senior Member
Top @Antera! Je had bij mij inderdaad regensluiting vorige week al ingesteld, maar werkte dus nog niet goed. Doe graag een retourtje Bavel - Dongen binnenkort!
 

Badnews

Senior Member
Ik geloof dat ik binnenkort nogmaals naar @Antera moet.
De regensluiting fixen en de dimmende DLR is ook stoer.
Misschien is @ertromp Apeldoorn dichterbij, dus moet ik dan nog de keuze maken bij wie het slimste is.
 

Antera

Donateur
Vandaag ook regensluiten op een O3 getest met dakraam. Daarop gaat eerst het dakraam dicht en na een seconde of 10 pas de ramen. Gaan niet tegelijk maar het gaat wel beide dicht met regenen.

De dimmende DRL is nu al een zeer gewilde optie heb ik gemerkt onder de Skoda en VW rijders:D
 
Bovenaan Onderaan