Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat heb ik geprobeerd. Versnelling in de achteruit en dan de spiegel op 'R', dan omlaag bijstellen... maar dat onthoudt hij niet. De volgende parkeeractie staat'ie weer te hoog...
Idd. Helaas niet zelf bij te stellen. Op de g6 had ik er 160eu voot betaald, fabrieksoptie. Daar kon je wel bijstellen. Raar zou dan toch puur om de aansturing gaan??
@Antera; Ga binnenkort ook even een afspraak plannen met je om wat zaken aan te passen
Zit nog te twijfelen over US lights, heb je hier een voorbeeld van hoe dit eruit ziet bij een OC3? Op een VW Transporter of Golf vind ik het namelijk wel mooi, maar ik weet niet hoe het staat bij de led-strip?
Dit is dan bij de typegoedkeuring voor Europa meegenomen. Dan is het dus nooit afkeur. Overigens zie/hoor ik ook wel dat het geen probleem is bij de APK, maar de officiële regel is dat je aan de voorzijde geen oranje verlichting mag voeren.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.