Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Dat heb ik geprobeerd. Versnelling in de achteruit en dan de spiegel op 'R', dan omlaag bijstellen... maar dat onthoudt hij niet. De volgende parkeeractie staat'ie weer te hoog... :(
 

thekawa

Forumguru
Idd. Helaas niet zelf bij te stellen. Op de g6 had ik er 160eu voot betaald, fabrieksoptie. Daar kon je wel bijstellen. Raar zou dan toch puur om de aansturing gaan??
 

Antera

Donateur
Werkt niet er zijn er zeldzame bij die het wel kunnen bij de O2/S2 maar de O3 kan het helaas niet meer
 

thekawa

Forumguru
Werkt het ook niet meer zo op de g7? Lijkt me sterk dat ze bij een opvolger functionaliteit achterwege laten?
 

mvneerbos

Senior Member
@Antera; Ga binnenkort ook even een afspraak plannen met je om wat zaken aan te passen :)
Zit nog te twijfelen over US lights, heb je hier een voorbeeld van hoe dit eruit ziet bij een OC3? Op een VW Transporter of Golf vind ik het namelijk wel mooi, maar ik weet niet hoe het staat bij de led-strip?
 

mvneerbos

Senior Member
Klopt, alleen vaak branden ze dan iets minder fel.

Voorbeeldje van VW;
393230_2485537170234_1006787410_32138613_1150937522_n.jpg
 

adjego

Actief lid
Je hebt het over de verlichting aan de zijkant bij een Volvo? Dat zijn geen knipperlichten, en die zijn niet naar voren gericht.
 

mvneerbos

Senior Member
Bij de BMW 5-serie branden ook de oranje lampjes in de knipperlichten bij inschakelde verlichting.
Ga even een plaatje ervan zoeken.
 

adjego

Actief lid
Dit is dan bij de typegoedkeuring voor Europa meegenomen. Dan is het dus nooit afkeur. Overigens zie/hoor ik ook wel dat het geen probleem is bij de APK, maar de officiële regel is dat je aan de voorzijde geen oranje verlichting mag voeren.
 
Bovenaan Onderaan