Ja gisteren hebben we de nodige uren er in gestoken en dan zij de jaren ervaring en kennis van Antera en mijn achtergrond dat ik ook wat jaren met vagcom heb gewerkt (de laatste 2 jaar niet meer vandaar) en mijn technisch Duits kwamen we samen gisteren tot vele conclusies en zijn we toch trots dat we zeker de tweak wat betreft de felbegeerde DRL LED dag rij verlichting om deze in te stellen hoe je het ook zou willen.
Alle O3 met DRL weten dat als je de lichtschakelaar op 0 hebt staan de led 100% vel is echter als je de schakelaar naar de auto of verder stand gaat zetten gaan ze dimmen naar 35 %
neem van ons aan dat we gisteren hebben getest en DRL met 50% aan is echt een wereld van verschil want boven de 50% gaat het echt te fel worden maar juist bij 50% is het een heel mooi geheel met de xenon en oogt het extreem stoer
Heb zelf tevens de originele Xenon lamp die 4200K zijn (dus geel/wit) vervangen door 5800 K is Wit/lichte tint blauw geeft duidelijker veel meer helder wit licht en nu zie je de kleur led(DLR) en xenon is gelijk.
Ook de materie hoe het een en ander in elkaar zit is ons ook veel duidelijker geworden dus er komen nog zeker meer zaken al hoe wel we de lat al aardig hoog hebben liggen.
De tweak DRL kan wat wij weten nog echt niemand dus jullie hebben bij Antera de primeur !!, ik zou zeggen kom langs en overtuig je.
heb 2 foto's naar Antera gestuurd dus die plaatst hij nog even, je ziet hoe moeilijk het maken van een lichtbron in de donker fotograferen is toch het verschil in het echt is dit overduidelijk beter te zien