Zou dat niet stukken makkelijker werken met gewoon een instelwieltje voor de intensiteit, net als vroegâh?maar ik vraag me af of je met VAGCOM ook de instellingen in deze nachtstand kunt beinvloeden? (Wat wel/niet verlicht is, met welke intensiteit etc.
Zie alleen: Status - Cannot be reached! Dus nog niet ver..:Er is helaas nog geen update
Hier kan je zien hoever ze zijn:
http://www.ross-tech.com/vcds/download/beta/current.html
Is PDC weergave in display niet standaard? Als je de knop indrukt of in achteruit zet.Vandaag eindelijk eens wat kunnen spelen maar helaas is veel nog niet direkt bekent.
Wel kan ik de volgende zaken al aanpassen:
Needle Sweep
Gordelwaarschuwing
PDC laten weten dat er een trekhaak onder zit
PDC weergave in Display.
De rest word nog even zoeken en pluizen. Eventueel met de TVS meeting meer bekend
Ah ok. Eens kijken wat er nog gevonden kan worden. Zeker de gordels is ideaal. Heb ik nu ook omdat ik daar vaak een laptoptas op heb staan.Ik heb alleen gekeken wat ik aan en uit kan zetten. Zo te zien standaard maar wie weet ook niet bij andere uitvoeringen of wat dan ook
@Antera rekent bij meetings tot heden nooit iets, alleen maar als je bij hem in de werkplaats uitsluitend vagcom aanpassingen laat doen, dat is ook 1 van de redenen dat vrijwel iedereen het hem gunt om bijvoorbeeld verlagingsveren te monterenIk heb het zo nergens terug kunnen vinden, maar wat zijn globaal de kosten voor dergelijke aanpassingen (per stuk, tijd, hoeveelheid?)?
Needle sweep is een leuk item. Verder zijn er al veel dingen in het scherm te regelen (niet gordels, denk ik, maar heb daar geen last van).