Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

Antera

Donateur
Vagcom aanpassingen doe ik tot op heden nog steeds voor niks. Dit is meer service en diegen die zich geroepen voelt wel een vergoeding te geven staat vrij.

omtrend aanpassen met vagcom voor de auto's die ik moet verlagen meteen extra service en word daar niets voor gerekend
 

Flem_nl

Forumguru
De rest word nog even zoeken en pluizen. Eventueel met de TVS meeting meer bekend
2 VAGCOM aanpassingen die ik momenteel erg fijn vind op m'n Golf 6 zijn:
- maximaal aantal x comfortknipperlichten (5x zover ik weet ipv 3)
- teardrop. Een x periode na het gebruiken van de achterruitsproeier nogmaals wissen, zonder de wisser aan te laten.
 

MaRco2

Forumguru
Vagcom aanpassingen doe ik tot op heden nog steeds voor niks. Dit is meer service en diegen die zich geroepen voelt wel een vergoeding te geven staat vrij.

omtrend aanpassen met vagcom voor de auto's die ik moet verlagen meteen extra service en word daar niets voor gerekend

1 x Needle Sweep a.u.b. :)

Misschien dat gordellampje verhaal ook nog wel handig en wat er nog tevoorschijn komt de komende tijd.:)
 

MaRco2

Forumguru
2 VAGCOM aanpassingen die ik momenteel erg fijn vind op m'n Golf 6 zijn:

- teardrop. Een x periode na het gebruiken van de achterruitsproeier nogmaals wissen, zonder de wisser aan te laten.

Dat is een handige, wat denk je van aanpassing koplampsproeiers. Even met licht aan voorruit sproeien en de koplampen krijgen 2 x een douche! Zoiets zou mooi zijn als het met vertraging kan (lees: alleen koplampen sproeien als de ruitsproeiers langer geactiveerd zijn, dus bij kort sproeien dat ze niet gelijk de motorkap volschuimen...).

Activeren dingen die je met de voorruitcamera kunt doen (grootlichtassistent, verkeersborden e.d.), wat de dealer niet mag/kan, dashboardverlichting altijd laten branden (nu alleen de naalden in lange tunnels met DRL aan), etc.
 

Majefloti

Forumguru
Binnen 5 minuten heb ik deze met een speciale DVD vrij geschakeld. Staat ook ergens een topic van. De dealer rekent de hoofdprijs en kan het alleen met een kastje er tussen en kost meer dan 100 euro terwijl ik het voor € 10 doe

Scandinavie optie zet al het licht aan dus ook je dimlicht aan de voorzijde
Antera, ik hou me aanbevolen voor een vrijschakeling. Neem aan dat dit de 28ste ook kan?
 

Antera

Donateur
Vrijschakelen op de O3 hebben we nog niet onder de knie. Dat is niet mer zoals met de oude columbus vermoed ik maar wil er geen DVD in proppen zoals met de oude. Deze is namelijk een anders soort columbus net zo iets als in de audi's nu. Alleen het vrijgeven van het verborgen menu werkt helaas niet zoals bij audi. Misschien dat er voor die tijd al duidelijkheid daaromtrend is en als dat zo is regelen we dat
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik

leo442

Forumguru
Dat is een handige, wat denk je van aanpassing koplampsproeiers. Even met licht aan voorruit sproeien en de koplampen krijgen 2 x een douche! Zoiets zou mooi zijn als het met vertraging kan (lees: alleen koplampen sproeien als de ruitsproeiers langer geactiveerd zijn, dus bij kort sproeien dat ze niet gelijk de motorkap volschuimen...).

Activeren dingen die je met de voorruitcamera kunt doen (grootlichtassistent, verkeersborden e.d.), wat de dealer niet mag/kan, dashboardverlichting altijd laten branden (nu alleen de naalden in lange tunnels met DRL aan), etc.


Let op! In oostenrijk zijn verschillende tunnels waar het verboden is alleen DRL te voeren, hier word je dan ook geflitst in dat geval!
 

leo442

Forumguru
Daar komt-ie nu mee.:) Geen flits gezien trouwens.:)

Wel i.c.m. achterlichten!
Stond een paar weken geleden in oostenrijk in een autotijdschrift. Ik heb daar trouwens ook geen flits gezien, maar er zouden enkele tunnels zijn waar hierop gecontroleerd zou worden. Meer info heb ik ook niet.:(
 

MaRco2

Forumguru
Stond een paar weken geleden in oostenrijk in een autotijdschrift. Ik heb daar trouwens ook geen flits gezien, maar er zouden enkele tunnels zijn waar hierop gecontroleerd zou worden. Meer info heb ik ook niet.:(

Die paar tunneltjes die wij gezien hebben, zaten niet in de grote snelwegen, dus zou best eens kunnen. Goede tip!:)

Sommige Oostenrijkers rijden gewoon zonder verlichting daar.
 

Antera

Donateur
Vandaag een kleine aanvulling gedaan:

Verkeersborden herkenning werkt niet na activatie ( indien camera aanwezig)
Stopwacht wel activeerbaar.

Verder nog niet heel erg veel meer, maar ze zijn weer een paar stapjes verder
 
Bovenaan Onderaan