peterrapid
Forumguru
Vandaag dus ook actieve begeleiding aangezet en nog altijd stuurt ze zoals een zatte zwitser not my cup of tea dus lane assist ga ik nie meer gebruiken.
ohhhhhh!@peterrapid tja je moet er natuurlijk wel even aan wennen, maar het is ideaal bij het typen van een mailtje op je telefoon
klopt!Er bestaat nochtans een heel leuk appje op de windhoos, gewoon spreken tegen je telefoon en hij schrijft het berichtje zelf schijnt dat dit bij appelmoes ook bestaat.
klopt!
maar enkel in bepaalde talen, en volgens mij (of ik moet heel erg mis zijn, zit er nog geen NL in Siri)
Is het mogelijk om m.b.v de VAGCOM DRL uit te schakelen zodra de xenonverlichting aanspringt? (Heb de zoekfunctie gebruikt maar kon het antwoord niet vinden)
Vast dank!
er zitten idd nog kleine blauwe steeklampjes van 5 watt in de xenon unit.Die "losse" stadslichten kan ik zo niet plaatsen? !
Die zijn er m.i. niet
Maar die steeklampen staan toch nooit aan dan? Want het is me niet eerder opgevallen dat die lampjes aanwezig zijn in de koplamp met Xenon.
Ik neem aan dat als je de ledstrip (die ook als stadslicht functioneert) uit wilt hebben als Xenon inschakelt dat je dan ook dat steeklampen wilt laten branden?