wat is het nut daarvan vroeg ik me af, dan geeft ie ene vertraging aan, later moet je de file handmatig weer verwijderen...Via File vooruit is het ook makkelijk te doen. Je kan handmatig een file ingeven, erg handig
hoe laat je die nieuwe route berekenen dan?
Zou idd leuk zijn als als die auto's ook de kleur van je echte auto heeft.@Antera @ertromp
Kun je via VCDS/VCP aan de afbeeldingen in de MIB Columbus?
Bijvoorbeeld, als je CAR indrukt krijg je plaatje van een auto + info zoals actieradius, storingen etc te zien
Het plaatje van de auto zou ik graag willen benaderen (meerdere ook op MaxiDot).
hetzelfde voor de radio/Media, hier zie je een wit/grijze achtergrond. Die zou ik ook graag willen omformatteren.
Waarom de vraag:
Ik wil graag een blauwe Skoda zien
En ik wil de achtergrond achter de radio logo's of transparant of zwart hebben.
Gekke vraag waarschijnlijk maar wel leuk als het zou kunnen.
Dan kan ik weer wat knutselen (grafisch gezien)
Dank u!
Gr. Luc
Dat zou ik nu ook wel graag willen inderdaad... Maar ik vrees dat die afbeeldingen ingebakken gaan zitten in de software van de Columbus en ik betwijfel dat dat zomaar even te hacken valt...@Antera @ertromp
Kun je via VCDS/VCP aan de afbeeldingen in de MIB Columbus?
Bijvoorbeeld, als je CAR indrukt krijg je plaatje van een auto + info zoals actieradius, storingen etc te zien
Het plaatje van de auto zou ik graag willen benaderen (meerdere ook op MaxiDot).
hetzelfde voor de radio/Media, hier zie je een wit/grijze achtergrond. Die zou ik ook graag willen omformatteren.
Waarom de vraag:
Ik wil graag een blauwe Skoda zien
En ik wil de achtergrond achter de radio logo's of transparant of zwart hebben.
Gekke vraag waarschijnlijk maar wel leuk als het zou kunnen.
Dan kan ik weer wat knutselen (grafisch gezien)
Dank u!
Gr. Luc