internetboarder
Donateur
Ik wil hem eerst in het echt zien voor ik een echt oordeel geef .
Foto's bedriegen vaak ..
Foto's bedriegen vaak ..
Je bent in goed gezelschap@Planqgas nog wachten tot eind december.... Brrrrrr dat duurt lang.
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
En dat is een zeer fijne auto gebleken.Kan er nog niet warm van worden. Doet me een beetje aan de Merc E-klasse van 5 jaar terug denken.
Skoda leert niet erg snel, vind ik. Die Columbus mag dan groter zijn, hij zit nog steeds veel te laag zo met die ventilatieroosters erboven. Dat doen ze bij Seat (en trouwens ook bij de Renault Talisman) dan toch al aanzienlijk beter.Wat is er anders dan de huidige O3? behoudens de grotere Columbus
Voor wat het waard is: op internet lees ik dat eind dit jaar de facelift zal voorgesteld worden & leveringen voor begin 2017 zijn.
Ikzelf zal pas kunnen bestellen begin 2017.
Afwachten hoe hij er int echt gaat uitzien, maar eerste foto's kunnen mij niet bekoren. Mss toch bij Mercedes blijven dan.
De RS230 is vooralsnog niet gewijzigd volgens mij
Daar kunnen Seat en Skoda wat van VW en Audi leren. Gewoon een digitaal scherm als dashboard dus kaart geprojecteerd tussen snelheidsmeter en toerentellerSkoda leert niet erg snel, vind ik. Die Columbus mag dan groter zijn, hij zit nog steeds veel te laag zo met die ventilatieroosters erboven. Dat doen ze bij Seat (en trouwens ook bij de Renault Talisman) dan toch al aanzienlijk beter.
Al zou het voor mij nog best een eind hoger mogen, om nog minder ver te hoeven afwijken van de rechtuit-kijklijn.
Ik kan je uit eigen ervaring melden dat dit heel erg meevalt en anders simpel op te lossen is met een eenvoudig klepje of zo.Daar heb je bijzonder snel last van invallend licht op je scherm hoor @Canon-Eye ! Ieder voordeel hep zijn nadeel?