philippe bakker
Forumguru
De rode en dan de zwarte voor mij
De rode en dan de zwarte voor mij
Ja, met dezelfde uitrusting als mijn O3 kost hij nu € 50.000 die Golf . En dan heb ik het nog niet over de extra's die after market zijn.De facelift golf 7 is nu ook te configureren
Hij is duurder idd.Ja, met dezelfde uitrusting als mijn O3 kost hij nu € 50.000 die Golf . En dan heb ik het nog niet over de extra's die after market zijn.
Nou ik niet, dus hoe meer opties, hoe gekker het verschil. Laat ik nou liever opties hebben dan merk.Hij is duurder idd.
Maar met ongeveer dezelfde configuratie ben ik een 5k duurder.
Idd geld zat allemaal.
No way! @B.Stuurder in je dromen misschien...Ik kan toch steeds weer genieten van de lijnen van mijn oude modelletje op de oprit, als ik terugkom van de hond uitlaten. Dat mooie metallic blauwe neusje met de ver naar voren geplaatste wielen en de zwart gelijnde xenon koplampen en zwart gelijnde mistlampen. Overigens is het mij opgevallen dat dit model erg veel lijkt op de A4 S4 B6 Avant, maar dan wat strakker en moderner gelijnd.
Bekijk bijlage 56993 Bekijk bijlage 56995 Bekijk bijlage 56994 Bekijk bijlage 56996
Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn...... Echt niet!No way!
Maar ik moet zeggen dat de voorkant van de facelift inderdaad een stuk spannender is geworden en een stoerdere uitstraling heeft gekregen. Veel beter zo!
Jammer dat je niet een paar maanden gewacht hebt!Als jij het zegt dan zal het wel zo zijn...... Echt niet!
Vandaag is de combi in bestelling gegaan. Ik moet zeggen het smoeltje oogt steeds beter.
Uitvoering:
Style bussiness 1.6tdi
Tech pakket (leder met alcantara icm 18" alaris wielen)
DAB+
Eibach verlagingset
En natuurlijk een trekhaak voor de zaak.
Bekijk bijlage 56859
Bekijk bijlage 56860
Neeuuh!Jammer dat je niet een paar maanden gewacht hebt!