O3 2017 Facelift

dirkie996

Forumguru
@Ocatavia CW ik heb hetzelfde. Ik heb er geen last van mijn auto heb ik al gekocht zonder de VRS logo in de grill of achterklep.
Ik overweeg om misschien, bij m'n toekomstige Octavia, dit logo op de kofferklep te laten verwijderen.
Ik zal dan hopelijk geen last hebben van bumperklevende "Johnnies", die zich perse willen bewijzen

leon-cupra

Forumguru
Ik overweeg om misschien, bij m'n toekomstige Octavia, dit logo op de kofferklep te laten verwijderen.
Ik zal dan hopelijk geen last hebben van bumperklevende "Johnnies", die zich perse willen bewijzen
met een skoda heb je daar helemaal geen last van. "vRS"-logo is redelijk onbekend bij het grote publiek. Denk dat je eerder "last" gaat hebben van @philippe bakker die zeker een sprintje wilt trekken als hij jou tegenkomt :deuk:

B.Stuurder

Forumguru
2 dingen:
1) waren jullie een wedstrijdje onder collega's aan het doen om te kijken wie zijn kofferbak kon openen om een grote afstand (zo ja wie heeft er gewonnen en wie moest er naarbuiten heen aangezien die niet had nagedacht dat hij zijn kofferbak wel automatisch kan openen maar niet kan sluiten)
2) Wat is het nu van over 200 meter nog de kofferbak kunnen openen. Of zijn jullie zo bang voor de hond dat jullie ook maar gelijk een beetje afstand tussen de rakker en jullie willen hebben

1) er ging een collega maar mijn auto kijken, die wilde ik foppen. Voor zover ik weet ben ik de enige die een elektrische klep heeft, maar in elk geval de enige die hem op afstand kan sluiten. Je brengt me op een idee :D
2) het ging om de reikwijdte van de sleutelzender, nut heeft het niet tenzij er dus een nietsvermoedende collega je auto aanraakt en de kofferklep gaat ineens open :deuk:
En de hond waar ik bang van ben moet nog geboren worden, voorzichtig ben ik wel ;)

Canon-Eye

Forumguru
En je hebt in elk geval geen last van het fenomeen dat je poetsdoekje achter het logo blijft haken, of van lastig schoon te houden randjes.
Voor mij de hoofdreden om al sinds de jaren '70 met een zo 'schoon' mogelijke achterkant te rijden: d'ráf met al die rommel! :jaja:

Alternatief: plak er "1.0 TSI" op, dan kunnen ze nog raar opkijken... :D

vleier

Forumguru

Ik heb gewoon nergens last van. Hou me mooi binnen de grenzen (je rijbewijs geeft je grens aan) en daarnaast vind ik het net een beetje strakker staan de op de auto. Het VRS is miss niet zo bekend maar RS is een aanduiding die daarin tegen wel vaak word gebruikt. Al weet ik niet eens meer waarom het alleen die zijn die gebruikt word door ieder automerk.

philippe bakker

Forumguru
met een skoda heb je daar helemaal geen last van. "vRS"-logo is redelijk onbekend bij het grote publiek. Denk dat je eerder "last" gaat hebben van @philippe bakker die zeker een sprintje wilt trekken als hij jou tegenkomt :deuk:
Alee ben ik alweer den John in uw ogen ? Ik heb toch geen klakske op ? Omdat ik al es een challenge aanga ? Trouwens stop licht sprints doe ik zelden omdat ofwel mijn auto nog niet warm is ofwel het regent ofwel mijn vrouw mee is ofwel er naast mij een dieseltje staat

leon-cupra

Forumguru
Alee ben ik alweer den John in uw ogen ? Ik heb toch geen klakske op ? Omdat ik al es een challenge aanga ? Trouwens stop licht sprints doe ik zelden omdat ofwel mijn auto nog niet warm is ofwel het regent ofwel mijn vrouw mee is ofwel er naast mij een dieseltje staat
Helemaal niet, philippe. Staat nergens in dat ik zeg dat je een johny bent. Met een Skoda heb je geen last van Johnys. ;)
En je gaat nooit een challenge aan, je zoekt ze op :tongue::D

MCA

Lid
Ik zal morgen eens informeren bij de dealer. De 03FL prijslijsten en folders laten afgezien van leer geen accessoires zien
Navraag leert dat de Octavia folder afgezien van leer geen accessoires laat zien omdat Skoda liever fabrieksopties verkoopt. Accessoires zijn alleen te vinden op de website.

Bovenaan Onderaan