Octavia 2 Facelift pas leverbaar in Februari / Maart

bat

Lid
Ik kan me vergist hebben, maar volgens mij zag ik vanmiddag uit mijn ooghoek op de A1 een autotransporter met een ladinkje facelift O2's (combi en 5 deurs) richting Amersfoort kachelen...

Ik kan me vergist hebben, maar volgens mij zag ik vanmiddag uit mijn ooghoek op de A1 een autotransporter met een ladinkje facelift O2's (combi en 5 deurs) richting Amersfoort kachelen...

Dus jij hebt je camera uit het raam gehouden? :smirk:

Zou Sinterklaas mij dan toch gunstig gezind zijn dit jaar.....;)?? Lieve Sint, geef mij alstublieft mijn nieuw besteld 02!!!!

Kijk nou es wat ik bij Tichelaar vond! De verkoper werd heel nerveus. Hij mocht/wilde niks zeggen, alleen dat de levering in januari begint. Ze waren niet voor de verkoop, geen demo's enz. Ze gingen meteen met twee man de auto's naar achteren rijden. Ik heb er 10 geteld, allemaal full-options, leer, DSG, Zonnedak noem maar op. In ieder exemplaar zat een Columbus voor zover ik kon zien.

Affijn, snel een paar plaatjes gemaakt met mijn telefoon. :yeah:

Stumpie

Bijlagen

• Octavia Facelift-1.jpg
    Octavia Facelift-1.jpg
    69,4 KB · Weergaven: 112
  • Octavia Facelift-2.jpg
    Octavia Facelift-2.jpg
    58,1 KB · Weergaven: 120
  • Octavia Facelift-4.jpg
    Octavia Facelift-4.jpg
    44,7 KB · Weergaven: 92
  • Octavia Facelift-5.jpg
    Octavia Facelift-5.jpg
    64,9 KB · Weergaven: 120
  • Octavia Facelift-6.jpg
    Octavia Facelift-6.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 122

911gt2

Actief lid
dit is het betere werk lykt wel elegance met nieuwe velgen soort pegasus maar dan een maatje kleiner mooie auto.
Ben benieuwd hoe dat er in het zwart uit ziet :shocked:...

Ben benieuwd ook wat tichelaar nog voor me aan het regelen is dan :confused: Als ze deze al hebben hebben ze ze toch in moeten kopen, en weten ze de prijzen toch al wel :confused:

ivo_skoda

Nieuw lid
Het is toch vreemd dat hier nog niks over bekend is.
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat de prijzen half november beschikbaar komen?

Ben benieuwd hoe dat er in het zwart uit ziet :shocked:...

Ben benieuwd ook wat tichelaar nog voor me aan het regelen is dan :confused: Als ze deze al hebben hebben ze ze toch in moeten kopen, en weten ze de prijzen toch al wel :confused:

Stylist

Senior Member
Nee hoor, de garage in Terneuzen moest ook bestellen zonder prijzen. Wel een summier lijstje met opties, verder geen details of prijzen.

Maarre....wat staat die Combi 'en profil' hoog op zijn poten. Heeft toch echt grotere sloffen en een sportonderstel nodig :super:

LenK

Forumguru
Maarre....wat staat die Combi 'en profil' hoog op zijn poten.
Dat is bij Skoda altijd, alleen deze is wel extreem. Kan ook komen door de transportblokken die in de veren worden gezet als beveiliging tegen te diep inveren tijdens transport.
Is ergens een draadje over van iemand waarbij de dealer voor aflevering deze vergeten was te verwijderen.

Michel

Forumguru
Maarre....wat staat die Combi 'en profil' hoog op zijn poten. Heeft toch echt grotere sloffen en een sportonderstel nodig :super:

Wellicht zitten onder deze Octavia's nog de transportbeveiliging tussen de vering gemonteerd, waardoor de carrosserie hoger ligt. Anders zou je denken dat het allemaal Octavia Scouts zijn.

Wellicht zitten onder deze Octavia's nog de transportbeveiliging tussen de vering gemonteerd, waardoor de carrosserie hoger ligt. Anders zou je denken dat het allemaal Octavia Scouts zijn.

Of een 'slecht wegdek pakket'? Dan wordt ie toch ook hoger?

Stumpie

Porettuhcs

Senior Member

Of een mooi Apex verlagingverensetje ....35 mm naar beneden.... dat zou de auto echt afmaken......

nou ken ik toevallig iemand die zoiets te koop heeft voor weinig :D

Da's het betere werk Stumpie. Complimenten dat je ook nog ff wat foto's hebt gemaakt....:grin: En ik vind de wagen er zéér appetijtelijk uitzien....Heb zelf een black magic besteld....man, ik kan niet wachten!

Michel

Forumguru
Wel opvallend dat ze zoveel Octavia's in de kleur zilver hebben staan en in geen enkele andere kleur. Misschien als showroommodellen bedoeld?

Stylist

Senior Member
Geeft niet hoor, ik neem 'em zo wel. Was toch van plan zilver te nemen. Heb nu graphite grey en elk klein krasje is gelijk een wit streepje. Op zilver zie je dat niet zo en het is veel koeler in de zomer.

911gt2

Actief lid
Misschien een order voor een groot bedrijf wat er meerdere volgens dezelfde specificatie besteld heeft. Dat zie je wel vaker toch?

swifter

Nieuw lid
Hoe waren de onderlinge prijsverhoudingen tussen de nederlandse en de belgische markt van de "oude" o2? Zat daar een bepaalde verhouding in? Of een bepaald bedrag?
Zo zou je een redelijke indicatie moeten kunnen wat de o2 van je keuze zou moeten kosten als je dan via de belgische skoda car configurator je auto samenstelt
http://new.skoda-auto.com/bnl/model/ccf/pages/ccf.aspx

*EDIT*

Zojuist onderstaande info gevonden. Hieruit blijkt dat de o2 1.4TSI ook met DSG niet onder de 140g/km gaat komen, waardoor hij niet in de 20% bijtelling zal vallen.
http://new.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/Catalogue/NewOctavia/NewOctavia_Brochure_ENG.pdf

Bovenaan Onderaan