Ik kan me vergist hebben, maar volgens mij zag ik vanmiddag uit mijn ooghoek op de A1 een autotransporter met een ladinkje facelift O2's (combi en 5 deurs) richting Amersfoort kachelen...
Tsja, nee dus. Het was ook net te druk om even af te remmen en beter te kijken (ik reed links in de tegengestelde richting). Omkeren was ook geen optie...Dus jij hebt je camera uit het raam gehouden? :smirk:
Pre-productie voor in de showroom ? Wel kijken, maar nog niet kopen ?
Ben benieuwd hoe dat er in het zwart uit ziet ...dit is het betere werk lykt wel elegance met nieuwe velgen soort pegasus maar dan een maatje kleiner mooie auto.
Ben benieuwd hoe dat er in het zwart uit ziet ...
Ben benieuwd ook wat tichelaar nog voor me aan het regelen is dan Als ze deze al hebben hebben ze ze toch in moeten kopen, en weten ze de prijzen toch al wel
Dat is bij Skoda altijd, alleen deze is wel extreem. Kan ook komen door de transportblokken die in de veren worden gezet als beveiliging tegen te diep inveren tijdens transport.Maarre....wat staat die Combi 'en profil' hoog op zijn poten.
Maarre....wat staat die Combi 'en profil' hoog op zijn poten. Heeft toch echt grotere sloffen en een sportonderstel nodig :super:
Wellicht zitten onder deze Octavia's nog de transportbeveiliging tussen de vering gemonteerd, waardoor de carrosserie hoger ligt. Anders zou je denken dat het allemaal Octavia Scouts zijn.
Maarre....wat staat die Combi 'en profil' hoog op zijn poten. Heeft toch echt grotere sloffen en een sportonderstel nodig :super: