Octavia 2 Facelift pas leverbaar in Februari / Maart

Wel opvallend dat ze zoveel Octavia's in de kleur zilver hebben staan en in geen enkele andere kleur. Misschien als showroommodellen bedoeld?

Ze waren niet voor de verkoop en ook niet bedoeld als demo. Verder wilde hij niks zeggen.

Stumpie

911gt2

Actief lid
Ik had hem vanmorgen ook al proberen uit te horen via de mail... Maar hij ontweek mooi al mijn vragen over de nieuwe modellen ;)

Stylist

Senior Member
Vader en zoon zijn ook niet de meeste meewerkende types in deze wereld. Heb daar mijn eerste Skoda gekocht en ik heb me wel eens prettiger gevoeld in een garage.

Nee, het zijn mijn vrienden ook niet. In de Ford-showroom wordt ik zowieso totaal genegeerd, en dat was toen ik aan het shoppen was voor mijn vorige auto ook al zo. Bij skoda boeit het me niet, ik spreek die verkoper direct aan. Tja, ze zitten aan het eind van de straat, zo ongeveer. En iedere keer naar De Rijk in Roosendaal kost wel heel erg veel tijd.

Stumpie

ivo_skoda

Nieuw lid
Ik snap niet dat ze er zo geheimzinnig over doen.
Mijn Skoda dealer in Maastricht geeft aan nog helemaal niks te weten. Ook niet wanneer uiterlijk de prijzen bekend worden!

Vader en zoon zijn ook niet de meeste meewerkende types in deze wereld. Heb daar mijn eerste Skoda gekocht en ik heb me wel eens prettiger gevoeld in een garage.

911gt2

Actief lid
Ik heb niet meer gewacht, en zoals elders te lezen is toch de 'oude' OII besteld. Ik rij die liever geheel compleet, dan dat ik een nieuwe heb met de helft aan opties...

911gt2

Actief lid
Maar als de prijzen bekend zijn, is hij dan ook direct te bestellen (bij leasemaatschappij?)
Ik weet het niet mijn ulimate stond ook niet in hun systeem en duurde ongeveer een week voordat dat verwerkt was.

ik weet ook niet of ze het gaan berekenen als nieuw model dus dat ze de restwaarde laag inschatten, of dat ze alles baseren op de huidige waardes.

Dat zal denk ik per maatschappij verschillen :regels:

Vanmiddag even lang de dealer geweest om een O2 Combi te laten berekenen en hem gelijk even op deze site gewezen (hij heeft zich ondertussen ook geregistreerd).

Die 10 Combi's die in Breda staan (heeft hij even na gevraagd) zijn voor het Rabobank wielren team en staan daar om bestikkerd te worden vandaar ook 10 dezelfde combi's, schijnbaar was Breda de dichtstbijzijnde locatie.

M'n dealer had ook even met Pon gebeld om te vragen hoe het zit met de prijzen van de facelift O2, het schijnt dat de prijzen van de O2's hetzelfde blijven (prijsverhoging rond de tientallen euro's dus niet noemenswaardig), mijn offerte is dan ook gewoon berekend and de hand van de "oude" O2.

[EDIT]

'k vond net de onderstaande .pdf op Briskoda, 'k dacht ik deel het ff met jullie.

http://new.skoda-auto.com/SiteColle...gue/NewOctavia/NewOctavia_Accessories_ENG.pdf

Stylist

Senior Member
Nou dan kunnen ze toch onderhand wel eens met de prijzen komen ! Grrr... Website van Skoda Nederland is ook al zo'n uitblinker in nietszeggend en late informatie.

Bedankt voor de PDF met accessoires !

ik vindt die facelift octavia zo mooi kan niet wachten maar ja nog zeker 10 mnd met m,n fabia , ik vindt het mint groen ook mooi. maar vag mag wel ook eens wat gewaagder met hun kleuren schema aan de slag al dat grijs en zwart limoen groen metalic of zo lijkt me te gek met mooi 17 of 18 inch en sport onderstel. maar goed nog ff 10 mnd door dromen het verlangen is immers groter dan het bezitten.

Nou dan kunnen ze toch onderhand wel eens met de prijzen komen ! Grrr... Website van Skoda Nederland is ook al zo'n uitblinker in nietszeggend en late informatie.

Bedankt voor de PDF met accessoires !

Bedank het kabinet.... Door alle fiscale wijzigingen word het steeds lastiger de prijzen te maken. Dat ze weinig zullen veranderen is een ding wat zeker is...

vdijk

Lid
Die 10 Combi's die in Breda staan (heeft hij even na gevraagd) zijn voor het Rabobank wielren team en staan daar om bestikkerd te worden vandaar ook 10 dezelfde combi's, schijnbaar was Breda de dichtstbijzijnde locatie.

Klopt, Ik ben gisteren in breda geweest en daar vertelde ze inderdaad dat deze auto's voor de Rabo ploeg waren.

De nieuwe prijzen verwachten ze begin december

Michel

Forumguru
Ik denk dat de 1.4 TSI wel iets duurder zal zijn dan de 1.6 FSI. Weliswaar is de cilinderinhoud kleiner, maar deze motor is wel voorzien van een turbocompressor en een zesversnellingsbak. Mijn vermoeden werd ook enigszins bevestigd door mijn dealer, alleen wist hij helaas nog geen concrete prijzen.

Het wordt trouwens wel tijd dat Pon eens met prijzen over de brug komt. Ik zit me serieus te oriënteren op een opvolger voor mijn huidige auto en de Octavia (en evt. Superb) is een serieuze kandidaat, maar dan wil ik natuurlijk wel weten wat de prijzen en de uitrustingsniveau's zijn.

Falcon

Donateur
Krijgt de Skoda Octavia Combi 4x4 2.0 FSI/1.8 FSI (Geen scout dus) WEL deze facelift? Zo niet dan weet ik wel wat mijn volgende auto wordt :)

Er is namelijk een tussendoor route naar mijn werk.. scheelt 15 minuten.. maar gaat wel over een zandweg. In de zomer is deze wel te rijden, maar in de winter niet te doen.. heb al 1 keer vastgestaan. 4x4 zou dus een uitkomst zijn en in combi met de oude snuit lijkt mij dat heel gaaf :) Heb het niet zo op de nieuwe snuit.. teveel Mercedes.

HELAAS.. zelf even opgezocht en krijgt dus ook de nieuwe facelift... maar ook de nieuwe 1.8 TFSI motor.. .. dus dan slik ik wel even de nieuwe facelift en ga ik voor de motor.

ik vindt het ook tijd worden voor de nieuwe prijzen want ben ook erg nieuwsgierig naar de prijs van de 1,4 tsi. wat de skoda site betreft mogen ze best wel op het duitse en belgische nivau brengen met een configurator dat is echt super fijn de prijzen in beide landen overigens ook ma ja dat is algemeen bekend.

Bovenaan Onderaan