Octavia Combi greenline V Peugeot 308 SW Bluelease

s-line

Forumguru
Ik kom op een aangeklede allure 155 pk benzine met leer/alcantara etc.etc. op net geen 31k!

micky

Forumguru
Ik zou het geld er zeker niet voor over hebben, dan zou ik eerder een gebruikte Audi kopen!
Ik vind/denk dat skoda zich vanzelf weer uit de markt gaat prijzen op deze manier.:nono:

Dat is appels met peren vergelijken natuurlijk, ik moet een nieuwe leaseauto geen koopauto, toen ik tot afgelopen januari niet privé reed met mijn leaseauto had ik ook een Audi privé, een A6 Allroad uit 2005, als mijn baas me zou laten kiezen reed ik die liever zakelijk maar ja die "luxe" heb ik niet ;) en zoals ik al schreef ik heb geen betere alternatieven, of het zou een 508 robothandbak zijn.... zelfs de passat DSG is geen B label.
maar goed ik ben super tevreden met mijn keus en raad TS dan ook geen peugeot aan :)
Wat dat uit de markt prijzen valt natuurlijk enorm mee, kijk eens naar de bestellingen en levertijden.
Hij wordt zo duur door het aanklikken van alle opties (zo goed als alle), maar voor veel minder heb je natuurlijk ook al een complete O3

Noord26

Forumguru
@henriz : meer bijtelling moet betalen?; dat is als je er privé mee rijdt alleen natuurlijk. En niet elke lease-rijder rijdt er ook privé mee!

spikehome

Forumguru
Ik vind dat gedoe dat Frans slecht is bulshit.
Heb zelf vanaf de eerste auto af Peugeot gereden.
Dik 25 jaar totaal Peugeot gereden.
Nu laatste 3 jaar een VW golf.
Waarom zal je vragen, omdat ik na de 308 met 1.6vti niet meer van Peugeot vond dat ze motorisch iets vernieuwend hadden en daarom een VW golf met 1.2 gekozen heb.
Nu ben ik met de golf al vaker bij de garage geweest met ellende dan in de 25jaar met de Peugeot.
Reden ook waarom ik de aanschaf van de Octavia uitgesteld heb.
Vind dat je bij VW veel geld betaald en dat echt niet als rest waarde (ja ik rijd privé) meer terug krijgt.
De 308xt vti kreeg ik na 3 jaar en 35000km €16000,- terug en koste nieuw €28000,- de golf na 3 jaar zou ik op een Octavia ebl 1.2 van €31000,- ook €16000,- (33000km) terug krijgen dat is dus evenveel als de 308.
Maar de golf koste wel €31000 nieuw 3jaar terug!!

Overigens ben ik met de golf nog steeds tevreden hoor hij rijd super en is zuinig en heb afgelopen jaar geen problemen meer gehad.
Wilde meer ruimte in de auto en daarom de Octavia in het zicht maar dat gaat pas begin 2015 worden.

henriz

Forumguru
@micky
Oh, en voor een 40 jaar oude DS natuurlijk altijd een
clipart-two-thumbs-up-happy-smiley-emoticon-512x512-eec6.png

s-line

Forumguru
Niet iedereen leaset, ik koop prive dan mag /kan ik ermee doen en laten wat ik zou willen!;)
En ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen (van de octavia rijders)prive een skoda octavia zouden kopen?
Ik ben mij ook heus wel bewust dat het woord peugeot hier vloeken in de kerk is!
Net als op ieder forum waar je ook maar een ander merk zou noemen!:jaja:

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
Niet iedereen leaset, ik koop prive dan mag /kan ik ermee doen en laten wat ik zou willen!;)
En ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen (van de octavia rijders)prive een skoda octavia zouden kopen?
Ik ben mij ook heus wel bewust dat het woord peugeot hier vloeken in de kerk is!
Net als op ieder forum waar je ook maar een ander merk zou noemen!:jaja:
Ik persoonlijk niet ;) alhoewel er niets mis mee is, maar gebruikt zijn er voor mij beter passende alternatieven met meer cilinders :)

Desperado

Forumguru
Ik koop hem privé. Als ik het geld ervoor zou hebben zou ik zonder twijfel een Octavia kopen en geen ander merk overwegen.

CDK

Forumguru
misschien een RS, maar in een Superb voel ik me meer thuis....

edit: was niet van toepassing op mij, want ben momenteel natuurlijk geen Octavia rijder.... :fool:

Noord26

Forumguru
Even wat vloeken hoor..

Als ik voor de keuze zou staan in dit segment zou het zeker een Mazda 6 station GT-M worden.

Noord26

Forumguru
@Artbij: segment zei ik hé, niet prijsklasse. Denk trouwens dat een aangekleed model zoveel niet meer scheelt qua prijs. Als ik de optielijst bij Skoda zie tegenwoordig moet ik toch denken aan VW of zelfs Audi prijzen voor sommige opties.

Bovenaan Onderaan