Octavia III RS

Belgianr26

Forumguru
@Belgianr26 Vraag eerst eens of die veren combi of hatchback gelijk zijn. Weet niet met wat je rijd maar eventueel kun je mijn custom eibachs voor rs combi gebruiken. Zitten er nu paar weekjes op nu. Zou liever die pro kit hebben. Ik hoor het wel. Grts Bart.
Ik heb een combi maar ik veronderstel dat ze gelijk zijn. Stuur even een Pm want ik kan dat niet naar jou blijkbaar

Mettes

Forumguru
Daarnet ook eventjes gemeten.
Vooraan 35,7cm
Achteraan 34.5cm
Er is dus een verschil van 1,2cm wat optisch inderdaad fel opvalt.
Misschien kan ik achteraan de originele Eibach pro-veren laten monteren zodat de wagen terug wat in evenwicht komt.
Anders moeten we toch maar een KW -upgrade ondergaan.
Ik vraag me enkel af of er Goca-attesten verkrijgbaar zijn voor een KW-set?

Laatst bewerkt:

Arco

Forumguru
@Arco iedereen is in rep en roer van jou foto van je verlaagde auto :D.
Jij kan dus heel blij zijn met het resultaat :thumbsup:.

Grt Bart

Ik ben ook erg blij! Dank je wel!
Hij rijdt ook supercool!
De recensies die journalisten geschreven hebben rond het slechte weggedrag van deze auto in de bochten klopten volgens mij.
Met Eibach Pro Kit stuurt hij veel beter de bochten in.
Eigenlijk had dit standaard moeten zijn op dergelijke wagen vind ik, maar goed...

peterrapid

Forumguru
@Mettes alle producten KW dragen de GOCA goedkeuring en moeten wel met plaatsingsattest zijn en uitlijning. En op de correcte hoogte teruggezet worden voor de keuring natuurlijk. Zelfs tot mijn grote verbazing de HLS-set met beperkte luchtvering.

Endja

Senior Member
Geef mij dan maar de Skoda omdat ik wist dat die ooit wel mogelijk ging zijn. ;) Ben niet echt een Audi fan, ieder zijn ding.

• Leuk
Waarderingen: Arco
Bovenaan Onderaan