Octavia III RS

Mettes

Forumguru
@Arco:Ook ik heb spacers ,voor 16 achter 20mm.
Ik ga toch eens nadenken om een pro kit eibach-set te steken of een KW-set.
Uw wagen oogt toch wel beter dan de mijne.
Met deze alternatieven kan hij ook ineens gekeurd worden en zijn er geen problemen qua keuring ,vermits er Goca-formulieren bij zijn.

• Leuk
Waarderingen: Arco

Arco

Forumguru
@Arco:Ook ik heb spacers ,voor 16 achter 20mm.
Ik ga toch eens nadeneken om een orginele eibach-set te steken of een KW-set.
Uw wagen oogt toch wel beter dan de mijne.
Met deze alternatieven kan hij ook ineens gekeurd worden en zijn er geen problemen qua keuring ,vermits er formulieren bij zijn.
Niet te vergeten...Er staan ook 19 inch velgen op...35 profiel

Arco

Forumguru
Hou ons op de hoogte @Arco zou ik zo zeggen :bloemen:.
Dacht ook van de normale kit te steken en van kromme haas te gebaren op de keuring binnen 4 jaar maar blijkbaar zakt hij dan toch wat meer.

Zoals beloofd heb ik het opgemeten:
Vooraan van het midden van de velg tot aan de carrosserie: 35,7 cm
Achteraan: 36,2 cm
Er zit dus 5 mm verschil tussen vooraan en achteraan wat me normaal lijkt (motor zit ook vooraan)

yesRS@

Forumguru
Bedankt ! Had hier ook al zitten meten van wielkast naar de grond. Auto staat nu eigenlijk perfect horizontaal .
Dus na verlaging zit er maar een verschil van 5 mm op:jaja:. Toch wel straf dat 5 mm. Optisch zo een verschil uitmaakt.
Zal er na mijn verlof werk van maken :D

• Leuk
Waarderingen: Arco

bartvw

Forumguru
@YesRS ik heb een tijdje hier een bericht geschreven met daarop de maten van hart naar carrosserie daarin zat volgens mij al een verschil van 1 of misschien wel 2 cm, heb je wel goed gemeten?
Mijn auto staat voor wat hoger dan achter standaard en als ik de foto's kijk van Bram zijn auto ook.

Grt Bart

bartvw

Forumguru
YesRS Handig de zoekfunctie van dit forum gevonden ;) dit bericht hieronder had ik toen geschreven of de auto mooi recht staat kan ik niet zien maar optisch ziet het er zo niet mooi uit als je naar de wielkasten kijkt.

Ik heb ook even gemeten ACHTER van grond tot rand spatbord 67 cm en hart velg rand spatbord 36.5 cm.
En VOOR grond tot rand spatbord 68.5 cm en hart velg rand spatbord 38 cm.

Grt Bart

boontjeRS

Forumguru
@Belgianr26 Vraag eerst eens of die veren combi of hatchback gelijk zijn. Weet niet met wat je rijd maar eventueel kun je mijn custom eibachs voor rs combi gebruiken. Zitten er nu paar weekjes op nu. Zou liever die pro kit hebben. Ik hoor het wel. Grts Bart.

yesRS@

Forumguru
@bartvw, zal vanavond na het werk nog eens opmeten. Achter was 67,5 naar de grond en voor 67,8 als ik Me goed herinner. Zal nog eens opnieuw meten

Bovenaan Onderaan