Valt dit te updaten ofzo?ben ik supertevreden van
in mijn modeljaar nog niet van toepassing.. dat moeten de mannen met de nieuwste columbus je wel kunnen vertellen
Dag medeforummers,
Sinds kort op zoek naar een nieuwe family car.... Vorige auto was een hyundai i40 break 1.7crdi automaat full option.
Door de lack of power ( 0-100 12sec ) beslist de wagen in de verkoop te doen om iets "heviger" aan te schaffen.
Laatst prijs laten maken ( belgië ) voor volgende config :
O3 RS Combi 2.0tsi DSG
Quartz Grey
Met als opties :
Dakrails zilver
Gemini velgen
leder
Volledig elektrische spiegels
Elektrische bestuurderszetel met geheugen
Soundsystem canton
Pack rs gps traveller
Pack rs comfort
achteruitrij camera
Elektrische achterklep
Chroom pakket.
Dit alles voor een netto prijs van 31500€
De reden van keuze voor dakrailing zilver, chroompack & "muizengrijs" kleur is omdat ik hem niet te opvallend wens te maken. hou zelf van het concept "wolf in schaapskleren".
Enige opmerking omtrent deze config en/of de wagen met tsi/dsg combinatie ?
Ander alternatief is een premium selection 318/320da.... enig probleem is hier dat je voor hetzelfde budget niet al te veel uitrusting hebt zeker niet bij de 320....
Ik twijfel dus sterk maar het hartje spreekt toch voor RS...
Dit zeker omdat ik sinds 4 jaar in de i40 reed, prachtige wagen, vol uitgerust & comfortabel maar ooooh zo tergend traag en combinatie van 1.7crdi met oude koppelomvormer automaat deed deze wagen gewoon wegkwijnen.
Hiervoor redelijk wat gewend geweest : Passat 2.0tdi 170pk dsg el als weekend auto Porsche 944 turbo 220pk
Dag medeforummers,
Sinds kort op zoek naar een nieuwe family car.... Vorige auto was een hyundai i40 break 1.7crdi automaat full option.
Door de lack of power ( 0-100 12sec ) beslist de wagen in de verkoop te doen om iets "heviger" aan te schaffen.
Laatst prijs laten maken ( belgië ) voor volgende config :
O3 RS Combi 2.0tsi DSG
Quartz Grey
Met als opties :
Dakrails zilver
Gemini velgen
leder
Volledig elektrische spiegels
Elektrische bestuurderszetel met geheugen
Soundsystem canton
Pack rs gps traveller
Pack rs comfort
achteruitrij camera
Elektrische achterklep
Chroom pakket.
Dit alles voor een netto prijs van 31500€
De reden van keuze voor dakrailing zilver, chroompack & "muizengrijs" kleur is omdat ik hem niet te opvallend wens te maken. hou zelf van het concept "wolf in schaapskleren".
Enige opmerking omtrent deze config en/of de wagen met tsi/dsg combinatie ?
Ander alternatief is een premium selection 318/320da.... enig probleem is hier dat je voor hetzelfde budget niet al te veel uitrusting hebt zeker niet bij de 320....
Ik twijfel dus sterk maar het hartje spreekt toch voor RS...
Dit zeker omdat ik sinds 4 jaar in de i40 reed, prachtige wagen, vol uitgerust & comfortabel maar ooooh zo tergend traag en combinatie van 1.7crdi met oude koppelomvormer automaat deed deze wagen gewoon wegkwijnen.
Hiervoor redelijk wat gewend geweest : Passat 2.0tdi 170pk dsg el als weekend auto Porsche 944 turbo 220pk
Bedankt voor de info! Ik heb ook de canton sound optie erbij genomen, als muziekliefhebber vond ik dit wel een must en helemaal niet voor 'bonke bonke' maar puur omwille van de geluidskwaliteit. Ikzelf heb een iphone 6 dus ik hoop dat apple meewerkt en dat dit zal werken in combinatie met de columbus navigatie
bedankt joske maar even serieusNieuwe Columbus kopen..
ja is soms moeilijk in te schatten maar ik was écht wel serieusbedankt joske maar even serieus
Hou er wel rekening mee dat je max. 5-600km per tankbeurt kan rijden he...Betreft de "gewone" 220 .... lijkt me meer dal genoeg om me veilig tot calpe te brengen in de zomer .... chroom pack en zilveren dakrails geven hem meer "cachet" maar dat is hem uiteraard persoonlijk zoals je zelf aangaf.
Spijtig, alleen de dieselNu ook de RS Diesel 4x4
http://www.skoda-auto.com/en/news/pages/2015-09-24-octavia-rs-4x4.aspx
Men rsje tevroeg gekocht precies
Deed d'ieteren dan moeilijk?yes yes yes, terug met de RS na 3 daagjes met een nieuwe faab combi dieseltje te hebben mogen rijden als vervangwagen.
Nieuwe katalysator eronder en terwijl brandstofleidingen vastgemaakt, lagen ook te rammelen.
Na wat discussie tss dealer en D'leteren alles gedaan onder garantie gelijk het hoort!