Mooi geluid !
Hou er wel rekening mee dat je max. 5-600km per tankbeurt kan rijden he...
Ja, hier haal ik ook meestal de 500 niet, maar ik doelde op vakantieverkeer (zonder teveel files uiteraard)ik ben al blij als ik 400-450km haal uit men tankje...
Mooie keuze, ik weet er één in de buurt rijden, dit ga je je niet beklagen, en inderdaad de rs230 heeft bepaalde opties standaard die je op de 220 moet bij betalen, wat uiteindelijk het bedrag onder de dikke zwarte streep niet zo veel verschil geeft t o v een 220, ik persoonlijk heb toch geopteerd voor de 220 reden was de kleur, verkoper heeft nog geprobeerd om een 230 te verkrijgen in een andere kleur maar het werd een njet, veel plezier met de 230,
Kan iemand me zeggen welke opties de RS230 standaard meer heeft dan de RS220 ? (lederen interieur, ....) ?
Is die ook in Race Blue verkrijgbaar ?
Zal der op letten als ik m heb begin januari... Heb de 230 gepakt vooral voor het sperdifferentieel omdat hierbij de voorwielen niet meer zouden doorslippen bij volle gas vertrekken aan de lichten
Moon White en 95% verduisterde ruitenWanneer heb je hem besteld, maw hoelang is de wachttijd voor de RS230 ?
En welke kleur heb je gekozen ?
Moon White en 95% verduisterde ruiten
Levering begin januari heb m 26-9 besteld