Octavia III RS

boontjeRS

Forumguru
Proficiat @Badsloefke , weer een rs erbij! Allé, als je hem hebt natuurlijk, mooi nieuwjaarscadeau dan! ;)
Ik ga ook eens prijs vragen voor een remus systeem bij autosport willy, zal niet goedkoop zijn denk ik.
In nederland is dit zo duur niet, maar waar hé?

Badsloefke

Forumguru
Proficiat @Badsloefke , weer een rs erbij! Allé, als je hem hebt natuurlijk, mooi nieuwjaarscadeau dan! ;)
Ik ga ook eens prijs vragen voor een remus systeem bij autosport willy, zal niet goedkoop zijn denk ik.
Toevallig dit filmpje ook gezien zeker dan da geluid amai

Alleen spijtig dat m niet gehomologeerd is

peterrapid

Forumguru
@boontjeRS bij autosport Willy zijn ze nog niet op de hoogte van het bestaan van de O3 ... :deuk:
ik werk op 5min van daar dus krijg vrij veel mensen van Moeskroen over de vloer en hun reputatie over technische kennis als je iets besteld is bedroevend hoor, is misschien goed om wat velgen te bestellen maar zou daar niks technisch bestellen.

boontjeRS

Forumguru
@peterrapid Is denk ik 10j geleden dat ik daar nog eens geweest ben. Dus is er daar nog steeds een duivenpier qua personeel dat komt/gaat. Vond het vroeger al niks speciaals. Kon veranderd zijn he.
@Joske die scheten laat ik nu zo al zonder sportuitlaat dus dat zal hrt verschil niet maken. Zal eens binnen springen bij Skytune als ik een keer tijd heb.

peterrapid

Forumguru
@boontjeRS eerlijk waar is echt een zware tegenvaller daar, en vooral als je wat vragen stelt dan is het bedroevend dat ik meer weet dan hen over hun eigen producten via internet (wil zeggen dat ze dan echt niet op de hoogte zijn van hun eigen producten die ze verkopen, want je mag mij alle vragen over een huis bouwen maar op gebied van autotechniek ben ik een hobbyist die veel hier aan het leren is)

boontjeRS

Forumguru
Heb zo in de tijd eens een k&n filter gekocht. Eer ik de juiste persoon er voor aan de balie had en op de hoogte was... Nog niks veranderd dan. @peterrapid bedankt voor de info, was anders mooi ritje voor niks.

Tuner111

Forumguru

Hoor anders eens bij br performance of apec.

Persoonlijk vindt ik de supersprint of miltek geen slecht klinkende uitlaat voor onder je wagen

Supersprint:

Miltek:

X bull:

Remus:

Fox:

Kan je eens vergelijken hè

Badsloefke

Forumguru
Vandaag even de dealer gebeld om te vragen of ze al een leveringstermijn hadden... Auto is besteld op 26-9 en wordt gefabriceerd op... 10-11 en in Belgie op 25-11 geleverd... voorlopige data uiteraard maar is wel heel snel hé... Heb de RS 230 besteld in Moonwhite... Geen Pano Dak en garage denkt dat m daardoor zo snel geleverd wordt want is blijkbaar een probleem momenteel...

Tuner111

Forumguru
Vandaag even de dealer gebeld om te vragen of ze al een leveringstermijn hadden... Auto is besteld op 26-9 en wordt gefabriceerd op... 10-11 en in Belgie op 25-11 geleverd... voorlopige data uiteraard maar is wel heel snel hé... Heb de RS 230 besteld in Moonwhite... Geen Pano Dak en garage denkt dat m daardoor zo snel geleverd wordt want is blijkbaar een probleem momenteel...

heel goed :) dan zou je hem dit jaar nog kunnen inschrijven. Wat beter zal zijn (met de belastings hervorming)

Bovenaan Onderaan