Thx, volgende week weet ik de leveringsdatum normaal gezien ma ga m zowiezo in 2016 laten leveren...Gefeliciteerd met je bestelling @Badsloefke
Toevallig dit filmpje ook gezien zeker dan da geluid amaiProficiat @Badsloefke , weer een rs erbij! Allé, als je hem hebt natuurlijk, mooi nieuwjaarscadeau dan!
Ik ga ook eens prijs vragen voor een remus systeem bij autosport willy, zal niet goedkoop zijn denk ik.
In nederland is dit zo duur niet, maar waar hé?
Vind werkelijk niet goed klinken bij moment van schakelen.. Precies een scheet in een flesToevallig dit filmpje ook gezien zeker dan da geluid..
Alleen spijtig dat m niet gehomologeerd is
Ik ga ook eens prijs vragen voor een remus systeem bij autosport willy, zal niet goedkoop zijn denk ik.
In nederland is dit zo duur niet, maar waar hé?
Vandaag even de dealer gebeld om te vragen of ze al een leveringstermijn hadden... Auto is besteld op 26-9 en wordt gefabriceerd op... 10-11 en in Belgie op 25-11 geleverd... voorlopige data uiteraard maar is wel heel snel hé... Heb de RS 230 besteld in Moonwhite... Geen Pano Dak en garage denkt dat m daardoor zo snel geleverd wordt want is blijkbaar een probleem momenteel...
Ja kweet niet het is een benzine he geen diesel... Wou m in 2016 inschrijven voor later bij verkoop is het een jaar jonger he zogezegd...
Ik kan er voorlopig niet meer aan uit... Wacht tot de tool operationeel is om het te berekenen en dan kan ik zien wat het voordeligst is...met benzine ga je ook voordeel doen denk ik in biv/wegentaks als ik alles nu zo lees op hln
Ik kan er voorlopig niet meer aan uit... Wacht tot de tool operationeel is om het te berekenen en dan kan ik zien wat het voordeligst is...
Zou er toch zeker 6j mee willen rijden...beter in 2016 inschrijven,tis te zien hoelang je er wil mee rijden.