2 a 3 weken mag je rekenenEnige idee hoeveel er tussen productie & aflevering zit?
Hoi,
Op 31/10/2015 wordt mijn skoda rs 230 geproduceerd... Enige idee hoeveel er tussen productie & aflevering zit?
M'n garagist kon me dit niet vertellen...
Alvast bedankt !
Volgens wat vandaag in de krant verschenen is kunnen auto's die besteld zijn voor 30-10 en volgend jaar geleverd worden ook nog aan het huidige tarief ingeschreven worden als je een speciaal formulier indient met een kopie van uw bestelbon.Ga je de wagen nog in 2015 inschrijven of in 2016 ?
Een week of 2 volgens mijn dealer... in welke kleur heb je m besteld ?Hoi,
Op 31/10/2015 wordt mijn skoda rs 230 geproduceerd... Enige idee hoeveel er tussen productie & aflevering zit?
M'n garagist kon me dit niet vertellen...
Alvast bedankt !
Kennen jullie deze persoon ? Zou enkel de uitlaat vervangen zijn of mss nog zaken aangepast ? Klinkt wel mooi...Een supersprint !
Niet speciaal vind ik... maar da geluid van die RS mmmmm :-) Kunt ge hier in België ergens zo een soundsystem bestellen ?by the way, want vinden jullie van de Rieger body kit? Spijtig dat hij niet verlaagd is en geen 19 inchers heeft..
Ik weet niet wat ik van de zijkanten moet vinden...
Ga je de wagen nog in 2015 inschrijven of in 2016 ?
Volgens wat vandaag in de krant verschenen is kunnen auto's die besteld zijn voor 30-10 en volgend jaar geleverd worden ook nog aan het huidige tarief ingeschreven worden als je een speciaal formulier indient met een kopie van uw bestelbon.
Dus... ik ga m zowiezo dan in 2016 inschrijven, bij herverkoop scheelt dit toch een pak...
En naargelang de tarief van de belastingen ga ik da extra formulier indienen of niet...
http://www.hln.be/hln/nl/926/Geld/a...el-voor-vergroening-verkeersfiscaliteit.dhtml
Een week of 2 volgens mijn dealer... in welke kleur heb je m besteld ?
Mijn dealer heeft gezegd dat als m in November binnen is m nog mag blijven staan tot januari... Wel ambetant zo 5 weken wachten dan wetende dat m in de garage staat ma ja as ik m na x- aantal jaar terug verkoop scheelt dat toch in de verkoopprijs...Thoh dat zal afhangen van wanneer hij exact geleverd wordt...
Ik vrees dat niet zal kunnen wachten tot in januari
Ik vind de Riegerkit eigenlijk ook maar niks.Niet speciaal vind ik... maar da geluid van die RS mmmmm :-) Kunt ge hier in België ergens zo een soundsystem bestellen ?