Octavia III RS

Joske

Forumguru
Waar kan ik die vinden?
kijk even tussen beide portieren (kant passagier!) naar het plaatje met de aslasten op, daar staat, als ik mij niet ongelooflijk vergis ook de motorcode op ;)
en anders waar je reservewiel ligt, hangt een sticker. En anders vooraan in je boekje (onderhoud) hangt ook diezelfde sticker. Zoek iets met 4 letters en daarnaast staat ook het aantal kW.

en als je het dan NOG niet gevonden hebt..... tja

dan geef ik het op :deuk:

yesRS@

Forumguru
Zal morgen eens kijken, heb hem geleverd gehad op 29 april dit jaar, mn madam is ermee weg met vriendinnen, moest hem voltanken zei ze dus zal ze er wat naft gaan doorblazen denk ik. Ze moet morgen niet werken daarmee, Heb hem voor t zekerste in eco gezet maar ze kent dat knopje maar al te goed.
Ik heb haar wijsgemaakt dat ze daar moet afblijven, dat het voor de schietstoel dient :maakmegek:
Tegenwoordig rijdt ze er meer mee dan ik, mag al blij zijn als ik hem 2 dagen in de week heb

yesRS@

Forumguru
@Tuner111 : met 300 was ik al dik tevreden hoor, maar na 2 koffie's en 2 warme chocolades ging de deur open, dacht dat ze mij kwamen halen voor de testrun. Niet dus :cry:

boontjeRS

Forumguru
Joske toch! Altijd maar missen met Lesley zijn auto. Tis daarom dat ik naar br performance zou gaan omdat ik nog niks gehoord heb dat hij problemen ermee heeft met de tuning. Ja zou iets van 305pk zijn en ongeveer 460nm koppel. Is voor in maart denk ik.

Net even gemaild naar de dealer... De auto is vorige week geproduceerd maar tot op heden kon hij mij geen verder info geven... Toch maar vreemd of is dit normaal?
Heb ook de indruk dat hij al een pak minder vriendelijk overkomt via mail dan in het begin!
Zo zie je maar weer dat je in veel garages maar een nummer bent en een keer dat je de verkoopovereenkomst getekend bent, ze helemaal anders doen!

boontjeRS

Forumguru
Vind daarnet op site van br performance eco tuning op de rs. Koppel wordt 440nm. Blijven die pk's dan gewoon standaard? De auto gaat zowiezo toch sneller acceleren of heb ik het mis? Zou 13% zuiniger zijn naargelang de rijstijl veronderstel ik. Is het zelfde koppel als stage 1 maar dan zonder extra pk's. Iemand die daar meer van weet of al eco tuning gedaan heeft? Merci he! ;)

CDK

Forumguru
ik geloof niet in eco tuning, ben nog niemand tegen gekomen die effectief 13% op z'n brandstof bespaarde na chippen, maar dat je bij een juiste op maat afstelling bij een zelfde belasting van de motor minder verbruikt als met een standaard afstelling dat is een feit :jaja:

Bovenaan Onderaan