De mijne ook, nu eerst zien dat m geleverd wordt :-) Wordt nog leuk, voorziene levering normaal eind deze maand maar ga m pas volgend jaar inschrijven, nog een week of 5 gaan kwijlen in de garage danals men garantie van de wagen is gaat hij ook binnen voor een vitamine kuur
Ik ben ook een stoplichtsprinter, net zoals met mijn motor zien dak eerst ben en dan volop optrekken... I like it alhoewle de RS wel een pak trager zal optrekken maar toch wel sneller dan mijn BMW 116D nu :-)OK, had het verkeerd begrepen. Denk dat het koppel bij de eco meer gespreid verloopt zodat je langer in de lage toeren kunt blijven en zo brandstof bespaart.
De pk's heb je nodig om een hogere topsnelheid te halen.
Heb de mijne nu 7 maand en heb die eigenlijk nog nooit gereden, stoplichtsprintjes zijn veel toffer
Ik dacht dat het voor de TSI enkel de 1.4 ACT was en de diesel 1.4;1.6 en 2.0 met dwarsgeplaatste motor.Zonet onderstaand artikel gelezen ...
http://www.autoweek.nl/nieuws/34970/belgische-vw-importeur-schort-verkoop-op
Zou mijn rs230 daar ook bij zitten ? Aangezien het hier ook om de 2.0 tsi gaat ...
Ken dat gevoel, laatst reed er zo een Agfa rommelo mito 1.4 turbo achter mij die mooi aan mijn kont bleef kleven .Net eens sprintje getrokken met Peugeot 208 gti edition special. Bleven gelijk tot 170km/u. Daarboven reed ik langzaam weg. Aan 210 ben ik gestopt. Op e34. Wel met 4 in de auto. Peugeot 1 persoon. Chippen wordt zeker gedaan nu!
dag van vandaag zijn er ook meer en meer "huisvaders" die de weg naar een degelijke tuner vinden én gevonden hebben.... en dan krijg je dus zo van die scenario's waar een 1.4 (tsi) turbo ineens toch wel vlotjes een RSje kan bijhoudenlaatst reed er zo een Agfa rommelo mito 1.4 turbo achter mij die mooi aan mijn kont bleef kleven .
Nee in principe niet de tsi of Tfsi waren enkel de 1.4 die 2.0 zal op de dieselversies bedoeld zijn... En de reeds besteld wagens worden zowiezo nog geleverd dacht ik gelezen te hebben...Zonet onderstaand artikel gelezen ...
http://www.autoweek.nl/nieuws/34970/belgische-vw-importeur-schort-verkoop-op
Zou mijn rs230 daar ook bij zitten ? Aangezien het hier ook om de 2.0 tsi gaat ...