Ja da was ook mijn gedacht... Tenzij nu met die nieuwe regels voor biv en verkeersbelasting het serieus duurder zou worden maar das nog af te wachten... Ga het "geluk" nog hebben om te kunnen kiezen wat het best is...Als je die op 31/12/2015 inschrijft ipv 01/01/2016 is die een jaar ouder.
Voor naverkoop is dat belangrijk.
Persoonlijk zou ik 2016 inschrijven als het mogelijk is.
Die staat nu te koop voor 34500€... Moet nog ingeschreven worden liefst voor eind november...Normaal volgende week komt er in Kontich ( garage Thuy )een rs230 in de showroom te staan. Met DSG
Dus wie er dan snel eentje wil hebben ...
inderdaad, had het voorbij zien komen!Die staat nu te koop voor 34500€... Moet nog ingeschreven worden liefst voor eind november...
best even duiden dat er nog steeds veel mensen last hebben van het vertical video syndromVVS filmen.
Wel dat vindt ik nu ook!Supersprint vind ik super klinken
Hoor anders eens bij br performance of apec.
Persoonlijk vindt ik de supersprint of miltek geen slecht klinkende uitlaat voor onder je wagen
Supersprint:
Miltek:
X bull:
link
Remus:
Fox:
Kan je eens vergelijken hè
by the way, want vinden jullie van de Rieger body kit? Spijtig dat hij niet verlaagd is en geen 19 inchers heeft..Je kan er ook gewoon ook een "soundsystem" opzetten..klinkt ook niet slecht...
Vandaag even de dealer gebeld om te vragen of ze al een leveringstermijn hadden... Auto is besteld op 26-9 en wordt gefabriceerd op... 10-11 en in Belgie op 25-11 geleverd... voorlopige data uiteraard maar is wel heel snel hé... Heb de RS 230 besteld in Moonwhite... Geen Pano Dak en garage denkt dat m daardoor zo snel geleverd wordt want is blijkbaar een probleem momenteel...
Vandaag even de dealer gebeld om te vragen of ze al een leveringstermijn hadden... Auto is besteld op 26-9 en wordt gefabriceerd op... 10-11 en in Belgie op 25-11 geleverd... voorlopige data uiteraard maar is wel heel snel hé... Heb de RS 230 besteld in Moonwhite... Geen Pano Dak en garage denkt dat m daardoor zo snel geleverd wordt want is blijkbaar een probleem momenteel...