Mooie keuze! Proficiat met je aankoop :-)
Thx!! Ben benieuwd normaal gezien zou hij ten laatste tegen 15/12/2014 aankomen
Mooie keuze! Proficiat met je aankoop :-)
Thx ! Wel jammer dat er maar 4 kleuren beschikbaar waren op de RS230proficiat
toffe kleurkeuze
Laten wrapen hè :-) kleur keuze genoeg maar steel Grey is een mooie kleur! Zeker met een Black pack en hele donkere ruiten :-)Thx ! Wel jammer dat er maar 4 kleuren beschikbaar waren op de RS230
oh, is dat zo??Wel jammer dat er maar 4 kleuren beschikbaar waren
Rood, wit, zwart, steel gray :-)oh, is dat zo??
moet toch een bepaalde strategie achter zitten zou ik dan verwachten..
Welke kleuren zijn dit?
Gefeliciteerd @niniansix volgens mij ben je de eerste met een 230 pk ben benieuwd naar de ervaringen met een sper
Grt Bart
welke kleur had je oorspronkelijk in gedachten voor een "gewone" RS?Doordat bepaalde opties die ik nam op de RS standaard aanwezig zijn op de RS230 was het prijsverschil niet supergroot waardoor ik dan maar de rs 230 genomen heb
welke kleur had je oorspronkelijk in gedachten voor een "gewone" RS?
ben ik supertevreden vanHoe zit dit eigenlijk met die Columbus navigatiesysteem? Zijn jullie daar tevreden van?
in mijn modeljaar nog niet van toepassing.. dat moeten de mannen met de nieuwste columbus je wel kunnen vertellenEn hoe zit het dan met die 'apps' die je erop kan installeren ofzo?
ik heb de Columbus met de optie canton sound, dit is echt een aanrader, geen bonke bonke maar loepzuiver en ben er zeer tevreden van, bij mij is ook de carplay van android aanwezig maar ik nog even ,,gejost,, daar ik pas een P7 van huawei heb en die draait op android 4.7 of zoiets en de carplay is pas compatibel van versie 5.0, maar ik gelezen dat de P7 dit jaar nog een update krijgt naar 5.0 android,, dus daar kan ik nog niets van zeggen, hier in belgie is deze van my 2016 standaard op de Columbus,
@PSM geen enkele opmerking behalve ga voor het blackpack past best op een RS ipv chroom (is natuurlijk persoonlijk) en wordt het de 220 of 230 versie ? Gezien prijs zal het 220 zijn. In ieder geval je zal niet teleurgesteld zijn van de RS.