Octavia III RS

boontjeRS

Forumguru
Dus effect is nada, nihil zonder tss demper met geen dsg dan?
Een gti en de performance versie hebben toch maar 1 centrale einddemper toch met 2 uitlaat pijpen, de vrs benzines hebben 2 einddempers met elk 1 uitlaatpijp dus kan toch niet dat systeem zijn @Tuner111 . Is geheel anders toch?
Correct me if i'm wrong!

Mettes

Forumguru
Ik heb nog geen TSI ,handgeschakeld,met aftermarket-demper gehoord die plofjes geeft.:cry:
Bij de dsg-versie ,met aangepaste demper en/of downpipe,zijn deze dan wel direct hoorbaar.
Anderzijds blijft de vraag wat er anders is aan de RS230 uitlaat.
@Badsloefke zal onder zijn wagen moeten kruipen om een fotooke te nemen.:D

Laatst bewerkt:

Jese8

Ex-lid
Heb wel een 22O TSI DSG en nu geen scheten. Wilde een catback van milltek maar word onder schot gehouden door mijn vrouw. Enkel middendemper weg is ook wel fraai dan. Klinkt het ook wat mooier tijdens het rijden of enkel de Farth wat je krijgt bij verwijdering van middendemper. Duur is het niet een rechte pijp ertussen.. 100 euro ben je klaar.

Badsloefke

Forumguru
Ik heb nog geen TSI ,handgeschakeld,met aftermarket-demper gehoord die plofjes geeft.:cry:
Bij de dsg-versie ,met aangepaste demper en/of downpipe,zijn deze dan wel direct hoorbaar.
Anderzijds blijft de vraag wat er anders is aan de RS230 uitlaat.
@Badsloefke zal onder zijn wagen moeten kruipen om een fotooke te nemen.:D
Awel deze mens zal et u allemaal uitleggen se vanaf minuut 14:44 en vanaf minuut 19:49 krijg je het verschil uitgelegd tussen de 220 en 230 uitlaat en rond de 20e minuut hoor ik Lamborghini en Porche er ineens tussen vernoemd :D

Badsloefke

Forumguru
En in afwachting van mijn RS heb ik dnek ik dit filmpje 100 keer gezien, kunt gene betere verkoopsfilm hebben en je hoort de scheetje genoeg hier :

abelsj

Forumguru
ik heb nankang NS 20 gehad en vond die even goed dan toyo proxis en evengoe dan dunlop sportmaxx. . . nu heb ik wel voor de eerste keer hankook ventus SL besteld, had gelezen dat het ook goeie banden zijn . . .
Hankook is doorgaans veel beter dan nankang.

Goofy@5E

Forumguru
Sound actuator verwerkt in de uitlaat, is een originele optie van vw voor de g7 gtd, heb is een filmke van gezien op YouTube maar vind het zo direct niet meer, als ik het vind post ik het @Tuner111

Bovenaan Onderaan