Octavia III RS

vw125

Forumguru
Wel grappig dat de verkoper juist zei dat het het omgekeerde was. De elektronische sper van de 220 kan een wiel laten blokkeren terwijl de mechanische van de 230 dit niet kan.

Hij beweert dat enkel mensen uit de racerij het verschil zullen voelen en dat je bochten met misschien 10 km/h sneller kunt nemen en er voor de rest weinig verschil op zit.

Verder vind ik het ook spijtig dat ik pas in februari er mee kan gaan testrijden waardoor ik dus niet van de huidige condities zal kunnen genieten. Dus...toevallig iemand ik het antwerpse waar ik eens mee mag meerijden (uiteraard niet zelf rijden)?

Vanwaar in het antwerpse ben je @DT89 ? Ik ben van de rupelstreek.

oco1979

Forumguru
Wel grappig dat de verkoper juist zei dat het het omgekeerde was. De elektronische sper van de 220 kan een wiel laten blokkeren terwijl de mechanische van de 230 dit niet kan.

Hij beweert dat enkel mensen uit de racerij het verschil zullen voelen en dat je bochten met misschien 10 km/h sneller kunt nemen en er voor de rest weinig verschil op zit.

Verder vind ik het ook spijtig dat ik pas in februari er mee kan gaan testrijden waardoor ik dus niet van de huidige condities zal kunnen genieten. Dus...toevallig iemand ik het antwerpse waar ik eens mee mag meerijden (uiteraard niet zelf rijden)?

Verkopers en techniek gaan niet echt samen,ne verkoper in een overal das wat anders,moet me altijd inhouden als er zo ene tegen mij bezig is,als het te ver ga maak ik me bekent zelf autotechnieker te zijn,draaien direct bij :D

Tuulster

Forumguru
Leuk is dat hè! Mijn dealers wisten en weten ook altijd dat ze mij niet zomaar wat wijs kunnen maken. En dat ik soms/meestal handiger ben als de meeste bij hun!;):D
Laatst werd ik gebeld door mijn dealer welke led lampen ik allemaal had gekocht omdat er klanten waren die dat ook wilde hebben en hij het niet precies wist! :D

DT89

Lid
Dus eigenlijk geen goed vergelijkingsmateriaal, maar wel leuk om eens mee mee te rijden :D

Zojuist mogen meerijden en zelf even mogen rijden met de RS230 van badsloefke (nogmaals bedankt)
Ondanks het natte wegdek was er totaal geen sprake van slippen van de banden !
Het geluid is ook wel plezant en verslavend !

Ondanks dat de RS230 niet in het race blue te verkrijgen is, nijg ik toch extreem hard naar de RS230.

Arco

Forumguru
Dus eigenlijk geen goed vergelijkingsmateriaal, maar wel leuk om eens mee mee te rijden :D

Zojuist mogen meerijden en zelf even mogen rijden met de RS230 van badsloefke (nogmaals bedankt)
Ondanks het natte wegdek was er totaal geen sprake van slippen van de banden !
Het geluid is ook wel plezant en verslavend !

Ondanks dat de RS230 niet in het race blue te verkrijgen is, nijg ik toch extreem hard naar de RS230.
...en voor welke kleur zou je dan gaan?

s-line

Forumguru
Laatst werd ik gebeld door mijn dealer welke led lampen ik allemaal had gekocht omdat er klanten waren die dat ook wilde hebben en hij het niet precies wist! :D
Dat is dan wel een hele Domme dealer! Wat is er nu simpeler als een paar led lampjes zoeken op het WWW.

oco1979

Forumguru
Kleur is minder belangrijk dan rijplezier,das van een vrouw ook,kan ne bom zijn van uiterlijk maar je mag niet aankomen :deuk:
schoon kleur en goed rijden is optimaal (was dat nu van de wagen of iets anders :maakmegek:

Badsloefke

Forumguru
Vandaag het moon white gezien en staat echt wel mooi in combinatie met de zwarte details en de velgen ! Langst de andere kant heb ik momenteel een rode kleur en valt toch altijd op moet ik zeggen !
In rood is ook mooi in combinatie met zwarte spiegels enz maar vond ik wat te opvallend maar anderzijds mijne witte valt ook wel op as m proper is zie regelmatig mensen kijken dus een echte sleeper is het niet :D

Net mijne ook gekuisd se m blinkt weer zoals zijn bazeke :D

T was een leuk ritje daarnet he en zoals ik zei voor mij grootste meerwaarde is uitlaatgeluid vergeleken met de 220 die plofkes werken echt verslavend en aanwezig vanaf 3000 toeren :)

Thokozanoah

Forumguru
Vandaag het moon white gezien en staat echt wel mooi in combinatie met de zwarte details en de velgen ! Langst de andere kant heb ik momenteel een rode kleur en valt toch altijd op moet ik zeggen !
Ik denk als je voor rood kiest, dan heb je wel een "niet vaak voorkomende" kleur. Rood met de juiste details staat superrrrrrr!!!!

s-line

Forumguru
Het is dan ook n Skoda dealer hè,@s-line ;)
Maakt niet wat voor dealer het is, ze denken allemaal dat je gek bent. En de meeste mensen zijn op het moment dat ze in de showroom staan ook niet helemaal bij kennis( lees verliefd) waardoor ze alles geloven wat de verkoper ze verteld. Daar worden ze ook in getraind hoor!!

Bovenaan Onderaan