Koop een 230! Gebrek aan sper is echt een manco bij de 220...Een vraagje
Vandaag naar het autosalon gegaan om het verschil eens te laten berekenen tussen de gewone RS en de RS230.
Uiteraard beide in benzine.
Nu lees ik op het forum dat er in de RS wat kinderziektes zaten kwa wegligging en dergelijke. Dit zou allemaal verholpen zijn bij de RS230.
Als ik nu een RS bestel, mag ik er dan vanuit gaan dat hij ook kwa wegligging verbetert is zoals de RS230 ?
Neen, alleen een beetje elektronica om de trekkracht in toom te houden ---- niet dusZit toch ook gewoon een Sper in de RS?
Gelukkig zijn ze wakker geworden bij Skoda. Om op een exclusive auto niet een te grabbel gegooide kleur te leveren!Ik ben volledig weg van het Race Blue wat spijtig genoeg niet op de RS230 te krijgen is.
Ik rij momenteel diesel maar wil er graag van afstappen.
Ik rij morgen langst skoda en toch eens horen of ze de RS230 niet in het race blue kunnen leveren, wil er gerust de meerprijs voor betalen.
Koop een 230! Gebrek aan sper is echt een manco bij de 220...
Tenzij je niet wil doortrekken maar dat betwijfel ik.... Droog gaat het nog, nat wegdek is ECHT een ramp
Ok, kleine nuance, hij slipt lekker door maar haalt toch nog 0 tot 100 in +/- 6 sec... wat geeft dit bij de RS230?