Octavia III RS

fiestaman

Forumguru
Deze zijn de venti-r op een octavia rs

5af5c6c01cccbd4be92f3bc9bb20449a.jpg

bigfoot48

Nieuw lid
denk wel dat het replica's zijn van bij sjaak, kweet nie of de kwaliteit even goed gaat zijn als de eta beta venti r :pieker:

fiestaman

Forumguru
denk wel dat het replica's zijn van bij sjaak, kweet nie of de kwaliteit even goed gaat zijn als de eta beta venti r :pieker:

Zijn replica's want kosten maar een fractie van de echte.

Qua kwaliteit weet ik het niet.
Hij staat wel op heel veel Belgische meetings, wilt niets zeggen natuurlijk.
Slecht zal het wel niet zijn denk ik.

bigfoot48

Nieuw lid
zal dan gelijk BBS A6 replica of le mans zijn zeker. . . da valt nog wel mee qwa kwaliteit. ma ik denk niet dat ik het vertrouw op nen skoda RS me 220 pk . . .

s-line

Forumguru
Er zijn mensen zat met meer pk's en nm's met replica wielen hoor,geen probleem!
Ik zelf reed ook altijd op replica's, ook met 220pk en 340nm en geen centje pijn hoor!

Jese8

Ex-lid
Ik heb wel filmpjes voorbij zien komen van Replica's... Of waren dat immitaties. Zal eens opzoeken was meen ik autoblog die daar wat over had.

DT89

Lid
Een vraagje

Vandaag naar het autosalon gegaan om het verschil eens te laten berekenen tussen de gewone RS en de RS230.
Uiteraard beide in benzine.

Nu lees ik op het forum dat er in de RS wat kinderziektes zaten kwa wegligging en dergelijke. Dit zou allemaal verholpen zijn bij de RS230.

Als ik nu een RS bestel, mag ik er dan vanuit gaan dat hij ook kwa wegligging verbetert is zoals de RS230 ?

• Leuk
Waarderingen: Arco

DT89

Lid
neen.. blijft hetzelfde aangezien de "gewone" RS nog steeds geen sperdifferentieel gemonteerd krijgt. En de RS230 wel.

Zonde, het ambetante is dat ik een testrit heb gevraagd met de "gewone" maar als ik op de documenten kijk sta ik ingepland voor de RS230. Morgen eens bellen. Ik ben volledig weg van het Race Blue wat spijtig genoeg niet op de RS230 te krijgen is.

Is het werkelijk zo'n groot verschil die sperdifferentieel ? Of blijft de gewone rs nog altijd pure fun om mee te rijden ?

Bovenaan Onderaan