Arco
Forumguru
Tja, het is allemaal een kwestie van smaak natuurlijk.Deze is de beste van de drie die je liet zien.
Al de spoilers op de andere vind ik zonde.
Ik heb al een aantal spoilerkits gezien. Deze vind ik echt niet slecht
Tja, het is allemaal een kwestie van smaak natuurlijk.Deze is de beste van de drie die je liet zien.
Al de spoilers op de andere vind ik zonde.
Ik ben voor de Quartz Grey, vind persoonlijk goeie skirts een erg mooie toevoeging en dan vind ik die op de grijze een stuk mooier dan op de witte...... verder eens met @s-line ; verlagen en goede velgen!
Oei, S-line dan zou ik een bezoekje aan de Pearle brengen, De QUARTZ grey heeft wel degelijk skirts en het feit dat jij dat blijkbaar niet ziet geeft al aan dat ze erg mooi op de auto zitten..........Op die grijze zitten helemaal geen skirts!
Die had ik wel gezien maar aangezien grijs bij mij nog steeds grijs is en niet quartz grey. Gelukkig heb ik genoeg verstand van kleuren, doe de hele dag niets anders.Mijn baas wordt niet blij als ik grijs op een antraciete auto spuit! Vandaar de...Oei, S-line dan zou ik een bezoekje aan de Pearle brengen, De QUARTZ grey heeft wel degelijk skirts en het feit dat jij dat blijkbaar niet ziet geeft al aan dat ze erg mooi op de auto zitten..........