Mja maar ge moe goe zien he die 24k is met recyclagepremie van 3700€ en het gratis gps pack is enkel de Amundsen als je de Columbus wil kan je da ook nie pakken... Ik heb eens met de configurator voor mijn rs opnieuw berekent en kom 200€ goedkoper uit als dat ik m betaald heb dus nu niet echt spectaculair vind ikEn voor die prijs van 23820 euro krijg je ook nog een pack RS gps gratis .
Denk nog even en bij het afsluiten van een abonnement van iets krijg je de auto gratis in Belgie .
Grt Bart
Mja prijzen in Nederland en België geven veel verschil blijkbaar net zoals de taksen... Betaal jaarlijks ong 400€ Voor mijn rs230 dacht dat dit in Nederland ook een pak hoger was...Dat had ik wel begrepen ik zie dat in Nederland de vanaf prijs 39575 '.
Grt Bart
Golf R ook naar gezien was rond de 50K met wa opties die je op Skoda ook hadDat zijn nog leuke bedragen voor zo een sportieve auto.
Ik ben bezig geweest met een golf R en die is standaard nog een pak duurder dan bij jullie een S3 full.
De S3 is trouwens met 300 pk en een beest vergeleken bij de RS is net een elastiek die je los laat bij een stoplicht .
Grt Bart
@Badsloefke : iets voor u? Zo in het wit met die zwarte velgen en die kit errond? WaauuwwPoeh...die Duitsers kunnen er wat van, prachtige wagen wat mij betreft! Bekijk bijlage 45908
zo een spoiler kit zegt me niet echt iets... Andere velgen mss... Ga afwachten wat mijn winterset gaat geven... (http://www.oz-racing.de/car_wheels_var/Sparco Wheels/25188/SPARCO/ASSETTO GARA/40388.aspx) Verlaging ooit mss... Voorlopig nog content zoals mijn rs standaard geleverd werd@Badsloefke : iets voor u? Zo in het wit met die zwarte velgen en die kit errond? Waauuww
Knap!!en om af te sluiten deze nog: velgen iets voor @Tuner111 ? Bekijk bijlage 45909
Deze is de beste van de drie die je liet zien.en om af te sluiten deze nog: velgen iets voor @Tuner111 ? Bekijk bijlage 45909