Octavia III RS

abelsj

Forumguru
Snijden???Lijkt meer op hakken met een botte bijl! Dit zou toch wel een heel stukje netter moeten kunnen. :pieker::nono:
De plastieken bodemplaat heeft versterkingsribbels die mee doorgeslepen zijn vandaar dat het op de foto zo afgeknabbeld lijkt. Valt in het echt reuze mee.

abelsj

Forumguru
Je kan ze inderdaad net zo makkelijk mat of glimmend zwart spuiten aangezien het toch sierstukken zijn, en ze niet echt warm worden.
Klopt idd. Achteraf gezien had ik de originele stukken beter in een ultrasoonbad gestoken zodat alle chroom er af was en ze dan terug mooi zwart gecoat.

s-line

Forumguru
Maar @abelsj, het chrome hoeft er helemaal niet af hoor! Je kan het gewoon groed op schuren en dan een etch-primer erop doen en in de kleur spuiten die je zou willen. Dat blijft prima zitten hoor.

abelsj

Forumguru
Heb dit ook eerst gedaan maar plastidip is idd niet blinkend. Met plastdip vernis geprobeerd maar dan is de plastidip minder glad en dus minder mooi. (Het kan natuurlijk ook dat ik iets verkeerd gedaan heb)

Thokozanoah

Forumguru
Vraagje:

Heeft iemand hier ervaring met een k&n luchtfilter inleg in het standaard luchtfilterhuis, ik hoor het graag

Thanks
Niet de ervaring met de RS, maar wel een K&N inlegfilter bij mijn Eos 2.0 Tfsi (ABT getuned) gehad........zonde van het geld.........
Geen merkbaar verschil in vermogen en geluid :cry:

vw125

Forumguru
Niet de ervaring met de RS, maar wel een K&N inlegfilter bij mijn Eos 2.0 Tfsi (ABT getuned) gehad........zonde van het geld.........
Geen merkbaar verschil in vermogen en geluid :cry:

De mensen van BR-Performance zeiden tegen mij ook dat dit niet veel nut had, beter de originele luchtfilter tijdig vervangen.

Ollie36

Nieuw lid
Iemand een idee hoe het start-stop system permanent kan worden afgezet ?
Het af/aanslaan vd motor zou slecht zijn voor de turbo.
Of kan het system niet worden omgedraaid, dus dat het system standard uit staat, en je het kan aanzetten als je dat wil ?

oco1979

Forumguru
voor de rs 230 het ietsjes meer mag zijn. :rockon::yeah:

Stage 4 Standaard Vermogen DVX Vermogen Standaard Koppel DVX Koppel Prijs
RS 2.0 TSi 230 PK 450 PK 350 Nm 545 Nm Prijs op aanvraag

ecotuning is ook mogelijk :deuk:

Badsloefke

Forumguru
voor de rs 230 het ietsjes meer mag zijn. :rockon::yeah:

Stage 4 Standaard Vermogen DVX Vermogen Standaard Koppel DVX Koppel Prijs
RS 2.0 TSi 230 PK 450 PK 350 Nm 545 Nm Prijs op aanvraag

ecotuning is ook mogelijk :deuk:
Das al deftig alleen zijt ge nie veel met al da vermogen denk ik slipt nu ook al door op de voorwielen als ge volle gas wil vertrekken... Nog 100km en kan me ook laten gaan dan is de inrijperiode voorbij :D

fiestaman

Forumguru
Autosalon België ... Iemand een RS kopen ...

33p7w9i.jpg

Bovenaan Onderaan