Octavia III RS

Badsloefke

Forumguru
Dan kan ik je (@Badsloefke ) zo rond deze tijd wel feliciteren met je nieuwe ride! Heel veel plezier met die waanzinnige mooie RS!
Yes dank u wel net thuis van een ritje amai zalige bak :) serieus gewoon worden nu met dsg en die power...( tot 3000rpm max uiteraard tijdens inrijperiode ) Ma wa slecht weer nu donker en regen en heel druk op de baan niet ideaal om te rijden nu...

Ollie36

Nieuw lid
Yes dank u wel net thuis van een ritje amai zalige bak :) serieus gewoon worden nu met dsg en die power...( tot 3000rpm max uiteraard tijdens inrijperiode ) Ma wa slecht weer nu donker en regen en heel druk op de baan niet ideaal om te rijden nu...
Proficiat

Ollie36

Nieuw lid
Worden er eigenlijk automatten bijgeleverd ? Heb gezien dat er online wel zwarte matten met rode naden te vinden zijn.

fiestaman

Forumguru
Proficiat, veel plezier ermee!

Het enigste wat ik aan de rs230 niet mooi vindt, zijn de velgen. Daar hadden ze voor mij iets anders mogen plaatsen.

Badsloefke

Forumguru
Proficiat met uw aankoop, het lange wachten is nu ook gauw vergeten.
Heb maar 2 maand en 2 weken moeten wachten dus op zich niet zo lang ik ben gewoon een ongeduldige mens :D
Proficiat, veel plezier ermee!

Het enigste wat ik aan de rs230 niet mooi vindt, zijn de velgen. Daar hadden ze voor mij iets anders mogen plaatsen.
awel op foto's vond ik ze ook op geen Kl trekken maar in het echt heel goed te doen zeker op de witte kleur valt echt goed mee... Maar ze gaan er toch af voor winterbanden met 18" sparco velgen :)

Bovenaan Onderaan