Het was didier Ik kon niet klagen... alhoewel hij niet in detail wou vertellen waar de auto telkens was maar ok ik kan achteraf niet klagen want m'n auto was op tijd geleverd.@niniansix : was het Hans of Didier die de verkoop gedaan heeft ?
Het was didier Ik kon niet klagen... alhoewel hij niet in detail wou vertellen waar de auto telkens was maar ok ik kan achteraf niet klagen want m'n auto was op tijd geleverd.@niniansix : was het Hans of Didier die de verkoop gedaan heeft ?
Didier zit daar nog niet lang, komt van Nissan . Misschien was hij nog gewend om naar Japan te bellen.Het was didier Ik kon niet klagen... alhoewel hij niet in detail wou vertellen waar de auto telkens was maar ok ik kan achteraf niet klagen want m'n auto was op tijd geleverd.
En surprise surprise... m is toegekomen bij de dealer, ze hebben goe hun best gedaan om m af te laten komen waarvoor dank... hierbij foto na transport... tussen de ramen da wit is folie is ook zwart normaal :-) Super super super content wa nen bak :-) Nu papieren nog se en kan ermee rijdenAllee garage heeft met D'Ieteren gebeld... ( konden ze dan nie vroeger blijkbaar pffff )? Blijkt dat m daar nog altijd op de parking staat klaar voor verzending maar ze wachten tot de camion vol is om m bij garage te leveren...
Dus tja wanneer ga ik m hebben ? I don't know... Ze denken volgende week maar met denken ben ik nie veel he... pfffff miljaar da wordt een weekendje heel slecht gezind rondlopen want had mijn weekend al volgeboekt voor ritjes met de nieuwe auto te doen
Is echt heel mooi in t echt en zetels zitten superSuper Daarmee heb ik ook al een gedacht van hoe de mijne er gaat uitzien
Dacht eerst da da zo was tot ik ging zien en daar zo zwart aan hing dacht da et al een kras was hahaMooi! Ik vind de witte folie niet eens misstaan op een witte octavia!
M staat al binnen ze gingen m al afleverklaar makenProficiat @Badsloefke ! mss dat ik strak nog een keer langs den N70 rij om eens te kijken naar uw sjieke bolide