Octavia III RS

yesRS@

Forumguru
Heb ook al alle merken van voor naar achter en omgekeerd doorgrond, bij mij worden het bbs velgen voor volgende zomer 19". Verlaging doe ik deze maand nog ( eindelijk tijd):jaja:.
Zowel de Brock als de ETA beta velgen zaten ook tussen mijn favorieten.
Leg deze "winter " trouwens geen winterbanden, een paar waterski 's zou beter zijn.

peterrapid

Forumguru
yesRS@ heb ook geen winterbanden, doe dit niet meer maar heb Uniroyal regenbanden 18" gestoken voor deze winter, en ben heeeeeeel blij dat ik deze heb.

ertromp

Forumguru
Sinds zaterdag mijn octavia RS 230 in steel grey!
Man wat ben ik tevreden!!
En die wagen rijdt echt enorm soepel...

Wel zalig om hem in sport stand te zetten, dan hoor je de motor beter brullen (ok het is kunstmatig maar swat).
Ik dacht een foto toegevoegd te hebben bij het fotoalbum van de octavia III...
Posten maar de foto's! !!!

Badsloefke

Forumguru

Wel zalig om hem in sport stand te zetten, dan hoor je de motor beter brullen (ok het is kunstmatig maar swat).
Jaloers jaloers jaloers hoop vandaag ook het verlossende telefoontje te krijgen :dankje:

Goofy@5E

Forumguru

Proficiat met de ""230"" zeer knap, veel plezier ermee :thumbsup: :tegek:

Tuner111

Forumguru

dikke proficiat hé !! :D vele veilige km's toegewenst :)

boontjeRS

Forumguru
@Badsloefke , normaal weten ze perfect waar de auto is, mijn garagist zn verkoper wist zelf een week voor levering welke dag en ongeveer welk uur mn rs binnenkwam, is rap geantwoord hè, zijn ze er vanaf, wachten moet je toch! Beu hè!! Wat ze zeggen van geduld is een schone deugd: klopt niks van vind ik. Succes :-)

Badsloefke

Forumguru
Heb ik al gedaan zenne maar ze snappen ook nie da m er nog nie is... Volgens mij duwen ze m van Brussel naar sint-Niklaas om naft te besparen :D
Allee garage heeft met D'Ieteren gebeld... ( konden ze dan nie vroeger blijkbaar pffff )? Blijkt dat m daar nog altijd op de parking staat klaar voor verzending maar ze wachten tot de camion vol is om m bij garage te leveren... :banghead::banghead::banghead:
Dus tja wanneer ga ik m hebben ? I don't know... Ze denken volgende week maar met denken ben ik nie veel he... pfffff miljaar da wordt een weekendje heel slecht gezind rondlopen want had mijn weekend al volgeboekt voor ritjes met de nieuwe auto te doen :mad:

Falcon

Donateur
Wat vinden jullie van volgende velgen voor winterbanden voor op mijn RS : OZ Racing Sparco Assetto Gara 18"
wgw6dw.jpg

Doen!

Een tijdje terug had iemand trouwens op zijn RS (O2FL volgens mij) op de plek waar je normaal gesproken S-line bij Audi hebt staan.. het RS-embleem van de front geplaatst. Kan de foto niet meer vinden.. zag er erg sjiek uit.. leuke toevoeging misschien :)

Bovenaan Onderaan