Octavia III RS

Joske

Forumguru
oh en lange tijd zelfde toerentallen is niet interessant voor in rijden van nieuwe motor, afwisselende motortoerentallen met steeds hoger worden belasting is veel beter :thumbsup: en uiteraard, zoals Bram reeds zei, met warme motor.

Badsloefke

Forumguru
waarom in Dendermonde als ik vragen mag? Imschoot (Waasmunster) of Autocenter Waasland (Sint-Niklaas) is toch dichter voor jou? :)

(ik zit bij Imschoot btw)
Dendermonde en Sint-Niklaas is dezelfde dealer... ik heb m in Dendermonde besteld gewoon omdat daar een RS stond zodat ik m eens in het echt kon zien ( welliswaar de 220pk en andere kleur ) Afhalen doe ik in Sint-Niklaas, is inderdaad vlakbij mijn deur...

Joske

Forumguru
We gaan te veel afwijken... maar in Sint-Niklaas had ik een iets minder goed gevoel. Daar is er ook geen vaste monteur aanwezig, misschien is dat in tussentijd veranderd nu ze wat zijn "opgestart". Ik ga ondertussen al bijna 10 jaar in Waasmunster en daar ben ik nog steeds tevreden van.

P.S. ik werk in Doel dus misschien kan ik je nog wel een keertje spotten :)

Badsloefke

Forumguru
We zien wel eerste onderhoud is pas binnen 2j zeker ? Of het nu Dendermonde of Sint-Niklaas is das geen straf met mijn toekomstig RS-je :-)

Mettes

Forumguru
Ik heb de servicemeter gevolgd en die gaf op 20000 km en 1 jaar al een servicebeurt aan.
Maw,2 jaar en 30000 km zijn geen vaste waarden.

Goofy@5E

Forumguru
We zien wel eerste onderhoud is pas binnen 2j zeker ? Of het nu Dendermonde of Sint-Niklaas is das geen straf met mijn toekomstig RS-je :-)
Normaal gezien wel, maar bij mij hebben ze gevraagd om op 2000km binnen te komen voor een volledig nazicht en controle van alle vloeistoffen, volledig gratis en met uitleg dat ze dit bij alle voertuigen doen, goede sevice zeker.

Badsloefke

Forumguru
Normaal gezien wel, maar bij mij hebben ze gevraagd om op 2000km binnen te komen voor een volledig nazicht en controle van alle vloeistoffen, volledig gratis en met uitleg dat ze dit bij alle voertuigen doen, goede sevice zeker.
Ah ok dan ga ik da ook vragen klopt idd met die van mijn vrouw moest ik ook kort na aankoop eens op controle...

Voor de mensen die hun RS willen inschrijven in januari 2016 ipv 2015, dit is de reactie die ik kreeg van mijn dealer :

"Wij weten nog niks qua inschrijving toe voor volgend jaar.

In feite wordt op het einde van het jaar november en december of januari inschrijven geen verschil voor de doorverkoop.

De waarde daalt niet als het einde van het jaar inschrijft of begin volgend jaar hoor.

Het is het modeljaar die telt.

Conclusie

De wagen zou je beter dit jaar nog laten inschrijven, ook doordat we niet weten naar de inschrijvingen voor volgend jaar toe."

bartvw

Forumguru
Niniansix ik ben het niet eens met jouw dealer het maakt wel degelijk uit of je in december of januari je auto op naam laat zetten.
Het modeljaar blijft het zelfde maar het bouwjaar niet 2015 om 2016.
Mocht je van plan zijn lang met de auto door te rijden dan is het verschil in bouwjaar te verwaarlozen.
Er zijn zelfs leasemaatschappijen die in aan het eind van het jaar geen toestemming meer geven aan een klant om de auto te laten registeren en dit verplicht door schuiven naar januari.

Grt Bart

Badsloefke

Forumguru
Wat vinden jullie van volgende velgen voor winterbanden voor op mijn RS : OZ Racing Sparco Assetto Gara 18"
wgw6dw.jpg

Bovenaan Onderaan