Dendermonde en Sint-Niklaas is dezelfde dealer... ik heb m in Dendermonde besteld gewoon omdat daar een RS stond zodat ik m eens in het echt kon zien ( welliswaar de 220pk en andere kleur ) Afhalen doe ik in Sint-Niklaas, is inderdaad vlakbij mijn deur...waarom in Dendermonde als ik vragen mag? Imschoot (Waasmunster) of Autocenter Waasland (Sint-Niklaas) is toch dichter voor jou?
(ik zit bij Imschoot btw)
Normaal gezien wel, maar bij mij hebben ze gevraagd om op 2000km binnen te komen voor een volledig nazicht en controle van alle vloeistoffen, volledig gratis en met uitleg dat ze dit bij alle voertuigen doen, goede sevice zeker.We zien wel eerste onderhoud is pas binnen 2j zeker ? Of het nu Dendermonde of Sint-Niklaas is das geen straf met mijn toekomstig RS-je :-)
Ah ok dan ga ik da ook vragen klopt idd met die van mijn vrouw moest ik ook kort na aankoop eens op controle...Normaal gezien wel, maar bij mij hebben ze gevraagd om op 2000km binnen te komen voor een volledig nazicht en controle van alle vloeistoffen, volledig gratis en met uitleg dat ze dit bij alle voertuigen doen, goede sevice zeker.
Kaartje is besteld Bram. Ik ben er dus bij.
Ingeschreven :-)
I'll be there too...
Ingeschreven :-)
Ik probeer ook om me in te schrijven zodat ik aanwezig kan zijn met m'n RS 230