Ja ik heb ook een witte besteld en dan met de rode remzadels... ik vind het er ook goed uitzien... Volgende week komt mijn RS binnen bij de dealer dus zo snel mogelijk zien voor wintervelgen en bandenZeer mooi wiel, staat echt goed op een witte auto ook!
Ja ik heb ook een witte besteld en dan met de rode remzadels... ik vind het er ook goed uitzien... Volgende week komt mijn RS binnen bij de dealer dus zo snel mogelijk zien voor wintervelgen en banden
Knappe velgen,daar wil ik zelfs in de zomer mee rondrijden .
als band zou ik de continental ts 850p+fr 225/40 erop laten leggen denk ik...Zeer mooie winterride, ga je veel plezier aan en aanziens mee hemme, welk type/merk banden heb je voorzien?
Nu zoeken waar ik ze kan bestellen@Badsloefke, dat is zeker een heel net winterwiel ik zeg doen!!
Heel mooie velg, past perfect bij de witte rs.Wat vinden jullie van volgende velgen voor winterbanden voor op mijn RS : OZ Racing Sparco Assetto Gara 18"
Mooie velg met dat concaaf design... Van welk merk zijn deze ? De sparcos die ik wou zijn blijkbaar nie te krijgen hier in België al aan 3 dealers gevraagd en geen van hen geraakt eraan... Wordt nog een moeilijke zoektocht... Eerst maar afwachten hoe de extreme 19" die er standaard opzitten eruit zien...Vraagje, nu de winterbandjes steken, effe tijd om uitvte kijken naar zomersloekes voor de o3, ben er tegen gekomen ... zijn de zelfde als de wintertjes maar een maatje groter, met name 19'' x 8.5'' op een ET waarde van 45, voor de banden zou ik naar 225 of 235/35/19 willen gaan, ga ik deze zonder problemen op men o3 krijgen. Bekijk bijlage 44249 Alvast een voorbeschouwing van de configuraror, graag jullie mening,
Voor de mensen die hun RS willen inschrijven in januari 2016 ipv 2015, dit is de reactie die ik kreeg van mijn dealer :
"Wij weten nog niks qua inschrijving toe voor volgend jaar.
In feite wordt op het einde van het jaar november en december of januari inschrijven geen verschil voor de doorverkoop.
De waarde daalt niet als het einde van het jaar inschrijft of begin volgend jaar hoor.
Het is het modeljaar die telt.
Conclusie
De wagen zou je beter dit jaar nog laten inschrijven, ook doordat we niet weten naar de inschrijvingen voor volgend jaar toe."
Nice... Originele Skoda velgen of ander merk ?Bekijk media item 2481
even snel een photoshopje gemaakt wat denken jullie ?
Tja maar met de nieuwe wegentaks weet ge nog nie 100% wa ge ga betalen en vertrouw de regering voor geen haar dus pak het zekere voor het onzekere door m dit jaar in te schrijven... En heb ook geen zin om nog 5 weken dagelijks voorbij de garage te rijden en m daar te zien staan... De eerste 6j doe ik m zowiezo toch niet weg of zou al heel erg moeten tegenvallen...Is dikke zever.
bouwjaar ingeschreven die telt.
Voor dealer ist beter dat je deze dees jaar doe,hun jaarlijkse bonus omhoog
Nice... Originele Skoda velgen of ander merk ?