Octavia III RS

Goofy@5E

Forumguru
Ja ik heb ook een witte besteld en dan met de rode remzadels... ik vind het er ook goed uitzien... Volgende week komt mijn RS binnen bij de dealer dus zo snel mogelijk zien voor wintervelgen en banden :tegek:

Zeer mooie winterride, ga je veel plezier aan en aanziens mee hemme, :yeah:welk type/merk banden heb je voorzien?

Goofy@5E

Forumguru
@Badsloefke , bestellen kun je op veel plaatsen maar goed rondkijken voor de prijs, want bij de zoektocht naar de mijn, toch wel wa prijsverschil voor hetzelfde geconstateerd zene,

Mettes

Forumguru
Mijn winterset is ook nog steeds niet geplaatst.
Ik moet hier eens werk van maken.:pardon:

Bijlagen

• 100_0787.JPG
    100_0787.JPG
    1 MB · Weergaven: 33

Ollie36

Nieuw lid
Wat vinden jullie van volgende velgen voor winterbanden voor op mijn RS : OZ Racing Sparco Assetto Gara 18"
wgw6dw.jpg
Heel mooie velg, past perfect bij de witte rs.
Ik heb mijn winterset alvast klaar liggen, de wagen volgt hopelijk snel
Ik heb de set overgenomen van een vriend, velgen Dotz rapier dark 18" met michelin winterbanden. DOTZ_Rapier_dark.jpg

Goofy@5E

Forumguru
Vraagje, nu de winterbandjes steken, effe tijd om uitvte kijken naar zomersloekes voor de o3, ben er tegen gekomen ... zijn de zelfde als de wintertjes maar een maatje groter, met name 19'' x 8.5'' op een ET waarde van 45, voor de banden zou ik naar 225 of 235/35/19 willen gaan, ga ik deze zonder problemen op men o3 krijgen. Screenshot_2015-11-29-13-40-43-1.png Alvast een voorbeschouwing van de configuraror, graag jullie mening,

s-line

Forumguru
Zeker 225/35 nemen! Dit staat veel mooier op de velg. En de maat van de velg is prima voor je auto. Alleen zal je hem waarschijnlijk wel wat moeten verlagen, want hij komt optisch een stuk omhoog met 19"

Badsloefke

Forumguru
Vraagje, nu de winterbandjes steken, effe tijd om uitvte kijken naar zomersloekes voor de o3, ben er tegen gekomen ... zijn de zelfde als de wintertjes maar een maatje groter, met name 19'' x 8.5'' op een ET waarde van 45, voor de banden zou ik naar 225 of 235/35/19 willen gaan, ga ik deze zonder problemen op men o3 krijgen. Bekijk bijlage 44249 Alvast een voorbeschouwing van de configuraror, graag jullie mening,
Mooie velg met dat concaaf design... Van welk merk zijn deze ? De sparcos die ik wou zijn blijkbaar nie te krijgen hier in België al aan 3 dealers gevraagd en geen van hen geraakt eraan... Wordt nog een moeilijke zoektocht... Eerst maar afwachten hoe de extreme 19" die er standaard opzitten eruit zien...

oco1979

Forumguru
Voor de mensen die hun RS willen inschrijven in januari 2016 ipv 2015, dit is de reactie die ik kreeg van mijn dealer :

"Wij weten nog niks qua inschrijving toe voor volgend jaar.

In feite wordt op het einde van het jaar november en december of januari inschrijven geen verschil voor de doorverkoop.

De waarde daalt niet als het einde van het jaar inschrijft of begin volgend jaar hoor.

Het is het modeljaar die telt.

Conclusie

De wagen zou je beter dit jaar nog laten inschrijven, ook doordat we niet weten naar de inschrijvingen voor volgend jaar toe."

:tongue: Is dikke zever.

bouwjaar ingeschreven die telt.

Voor dealer ist beter dat je deze dees jaar doe,hun jaarlijkse bonus omhoog

Badsloefke

Forumguru
:tongue: Is dikke zever.

bouwjaar ingeschreven die telt.

Voor dealer ist beter dat je deze dees jaar doe,hun jaarlijkse bonus omhoog
Tja maar met de nieuwe wegentaks weet ge nog nie 100% wa ge ga betalen en vertrouw de regering voor geen haar dus pak het zekere voor het onzekere door m dit jaar in te schrijven... En heb ook geen zin om nog 5 weken dagelijks voorbij de garage te rijden en m daar te zien staan... De eerste 6j doe ik m zowiezo toch niet weg of zou al heel erg moeten tegenvallen...

Goofy@5E

Forumguru
@Badsloefke De velgen zijn van het merk Brock type B35, heb momenteel de 18'' versie op liggen in winteruitvoering, moet maar eens goegelen toffe site met goede configurator
er staan fotokes van men o3ke met wintersloffen in desbetreffend topic #176.

s-line

Forumguru
@Tuner111
Ik vind ze in het zwart het minst mooi! Op zich vind ik het wiel wel heel gaaf mits ze een goede concave hebben. Dus wel een goede breedte maat.
En zeker een goede verlaging,anders niet doen deze velgen. Deze wielen staan alleen op een "goed"verlaagde auto!!!

Bovenaan Onderaan