boontjeRS
Forumguru
Proficiat met de nieuwe bolide! Nu kan je elke rit genieten. @Badsloefke
Heb maar 2 maand en 2 weken moeten wachten dus op zich niet zo lang ik ben gewoon een ongeduldige mens
awel op foto's vond ik ze ook op geen Kl trekken maar in het echt heel goed te doen zeker op de witte kleur valt echt goed mee... Maar ze gaan er toch af voor winterbanden met 18" sparco velgen
Ja biv zou 331€ zijn en jaarlijkse wegentaks 405€Dan ben ik is curieus hoe ze er in het echt uitzien.
Mooie winterupdate!
Enig idee hoeveel biv en verkeerstax je moet betalen?
Valt echt reuze mee, zeker met die 230pkJa biv zou 331€ zijn en jaarlijkse wegentaks 405€
Inderdaad vandaar ook dat ik m nog dit jaar ingeschreven heb omdat het nog te onzeker is wat het volgend jaar gaat gevenValt echt reuze mee, zeker met die 230pk
Zou een 100€ duurder zijn schijnt. ( via de biv calculator )Inderdaad vandaar ook dat ik m nog dit jaar ingeschreven heb omdat het nog te onzeker is wat het volgend jaar gaat geven
Mja nu... Is nog niet vastgelegd kan nog altijd veranderen...Zou een 100€ duurder zijn schijnt. ( via de biv calculator )
Vandaag de uitlaatstukken van een RS 230 gemonteerd op RS diesel. Na het nodige slijpwerk is het gelukt. Links raakt de uitlaat het sierstuk (rs230 heeft maar 1 buis links, TDI heeft er 2). Rechts een stuk uit de bodemplaat moeten slijpen daar het sierstuk de bodemplaat raakt.
Foto's volgen.
Of nog gemakkelijker een RS 230 kopen@peterrapid en @abelsj : is (was) het niet makkelijker om de originele uitlaatstukken zwart te spuiten?
@peterrapid op zijn dieseltjeVraagje:
Heeft iemand hier ervaring met een k&n luchtfilter inleg in het standaard luchtfilterhuis, ik hoor het graag
Thanks