Octavia III RS

cerdo

Actief lid
net klaar met alle posts te lezen tot hiertoe, serieus stukje leeswerk, pffffffff. Na al het leeswerk toch blij dat ik voor de octavia gegaan ben :D:D:D:D:D:D:D

cerdo

Actief lid
Even een vraagje? Vandaag toevallig nog de verkoper van de garage gezien en die vroeg of ik een eibach set van een extra 2cm onder de rs230 wil voor een leuk prijsje. Zou hij niet te laag worden dan? Wat zouden jullie doen??????
Ben benieuwd :jaja::jaja::jaja:

Mettes

Forumguru
Laag?? Origineel staat hij te hoog.
Bijna alle 5E RS-en op dit forum zijn verlaagd met een Eibach-set.
Als je foto's bekijkt ,op dit forum,vergewis je er dan van dat deze hoogstwaarschijnlijk verlaagd zijn en in de meeste gevallen ook nog over spoorverbreders beschikken.

Laatst bewerkt:

cerdo

Actief lid
Welke breedte van spoorverbreders zou ik dan best gebruiken. Kan mij dan al een beetje voorbereiden. Hehehehehe

Mettes

Forumguru
Dat is een persoonlijke keuze.
Bij mijn zomervelgen gebruik ik vooraan 16mm en achteraan 20mm.(32 en 40mm per as)
Bij de wintervelgen heb ik deze niet nodig.

Laatst bewerkt:

Jese8

Ex-lid
Haha, geniaal die Likes.

Zag deze staan langs de weg, dacht... Laat ik eens wat vragen stellen en meepraten op het Skoda Forum. Eigenaar was best een aardige kerel trouwens, mocht de auto zomaar meenemen. De dakkoffer, tja.. er was toch wat weinig ruimte voor alle rommel. Spacertje mag er wel op lijkt me.

Bijlagen

• IMAG0024_1.jpg
    IMAG0024_1.jpg
    114,3 KB · Weergaven: 80
Bovenaan Onderaan