Wat zou er dan wel goed zijn tegen dit ?
Ah dat heb ik, ik had als optie da volumetrisch alarm bijgepakt en nu get zegt, bij hellingshoek wijziging enz gaat da af... As ik op knopje vergeet de duwen als ik winkel binnenstap en zit nog iemand in ga da ook af... De madam vond da heel leuk toen ze er nog in zatKlasse 3 alarm, die heeft een hellingshoek detectie. Gaan in ieder geval alle toeters en bellen af als men het probeert.
Klasse 3 alarm, die heeft een hellingshoek detectie. Gaan in ieder geval alle toeters en bellen af als men het probeert.
De 4x4 TDI RS
De 4x4 TDI RS
Oei, eigenlijk alles wat ik zou willen in een auto:
- Power
- Diesel (aantal kilometers die ik rij een eis)
- Haldex koppeling
- DSG 7
- Goede stoelen
- Niet al te groot (staat al wat anders groots op de oprit)
Amai zo lang wachten ? Ik had mijn rs230 op 2 maand... Eind september besteld en begin december geleverd...Hoi allen,
Fijn te zien dat hier een forum van RS'ers bestaat die al heel wat kilometerervaring in de handen en voeten hebben. Heb er gister ook een besteld, nu nog even wachten tot juni-juli vooraleer die geleverd wordt. Zal me hier alvast ondertussen alwat kunnen onderdompelen in the spirit of the RS. Nice :-)
Heb toch nog lang getwijfeld tussen de superb combi en de rs, maar laten we zeggen dat het hart het gehaald heeft van het hoofd deze keer...
Heb ook de witte RS, vond ik het mooiste zo met de zwarte details... De andere kleuren stonden me ook niet echt aan en veel keus is er niet heJa de bij de superb combi was het sowieso de 1.4 tsi 150pk geworden met dsg, als ik de andere opties niet wou laten vallen, om toch bog binnen budget te blijven... Vind ik toch net iets te min om dynamisch te rijden zeg maar. Daarenboven was de levertijd tot minstens augustus volgens de dealer...
Dus de keuze rs-superb was daarmee gevallen.
Dan nog even getwijfeld 220/230, maar denk dat ik daarin de juiste keuze gemaakt heb als ik alle vorige posts hier lees. Het is een witte 230 geworden. De rode vond ik wat te fel, de zwarte was zonde van de vele zwarte details die erop zitten, en de "grijze", ja was precies een grondlak... Had hem graag in race blue of quartz grey gehad maar ja, zo zullen er nog wel zijn...
Bij een tsi komt het geluid niet uit de luidsprekers, maar via een membraan dat in het motorcompartiment tegen de voorruit is gemonteerd, in tegenstelling bij de tdi versie is hij inderdaad via de luidsprekersBen je tevreden van de sound in de auto? Vrees dat die via de speakers wat nep zou kunnen overkomen. Heb geen testrit gemaakt vooraleer te kopen.
Ah serieus, da wist ik nie dacht dat da ook speakers was wemmen weeral wa bijgeleerd seBij een tsi komt het geluid niet uit de luidsprekers, maar via een membraan dat in het motorcompartiment tegen de voorruit is gemonteerd, in tegenstelling bij de tdi versie is hij inderdaad via de luidsprekers