Octavia III RS

abelsj

Forumguru
@Joske , is een heel duidelijke en handige handleiding / uitleg. Momenteel ben ik nog steeds in blijde verwachting van onze rs. Maar het verlagen zal effectief gebeuren bij Mark. Zal ergens in juli zijn en dan kan ik ook onmiddellijk een afspraak maken voor het uitlijnen. En onmiddellijk laten keuren ook. Hoe zou ik het makkelijkst de merknaam en type kunnen verwijderen van de achterkant? Hou van een cleane achterkant,:):):)
Opwarmen en met tandflosdraad achter de letters gaan. Restjes lijm gaan er met wasbenzine zo vanaf

Wreckingtube

Actief lid
Als je als optie hier in België verduisterde ruiten pakt (65 of 95%) word dit door D'ieteren gedaan bij een externe firma en duurt 2!!! Weken :eek: weet iemand hier toevallig bij welke firma dit gebeurt?

Fredo

Nieuw lid
Vandaag in Kortenberg geweest voor een testrit met de zwarte rs 230dsg combi. Heb genoten van de rit. Sound in sportstand is zeer leuk. Plofjes bij overgangen wanneer je de gas volledig onder duwt zijn absoluut verslavend. DSG is in mijn ogen zeer goed passend bij de wagen en doet goed wat je wilt. De ligging in de bochten is ongelofelijk goed voor een voortrekker. Tractie in de bocht blijft uitstekend zonder het minste onderstuurneiging. Heb natuurlijk enkel in 100% droog weer gereden. Heb hem natuurlijk wel wat laten zweten, dus kwam uit op een gemiddeld verbruik van 15l/100km :-)
Ben overtuigd van mijn aankoop, hoef hem in geen geval te annuleren...
Nu geduldig blijven wachten tot eind april begin mei!
Grts Fredo

fiestaman

Forumguru
15l/100km, das dan ook goed doorgegeven.
Anders zal het rond de 10l liggen denk ik.
Men dealer zei met een tank 400km, als hij net nieuw is. Nadien mss iets meer... Dat is bijna van pomp naar pomp rijden

Goofy@5E

Forumguru
Verbruik is volledig afhankelijk van de rechter voet, heb uitersten van 7, 5 tot ja 15, gemiddeld zit ik zo rond de 9 liter, en dan kom je vlot vooruit zene, kunt nu eenmaal geen omelet maken zonder eieren te klutsen.

Fredo

Nieuw lid
Moet eerlijk zeggen dat ik de eco stand niet geprobeerd heb. Daarvoor is deze auto ook niet gebouwd hè. Dan moet je maar een greenline nemen hè... :-)

fiestaman

Forumguru
Veel hangt inderdaad van de rechtervoet af.
Ik rij superb 2.0 dsg en verbruik is 5,8.

Veel fun op het wachten, zal er wel rap zijn!

Fredo

Nieuw lid
Verbruik is volledig afhankelijk van de rechter voet, heb uitersten van 7, 5 tot ja 15, gemiddeld zit ik zo rond de 9 liter, en dan kom je vlot vooruit zene, kunt nu eenmaal geen omelet maken zonder eieren te klutsen.
9l/100km is eigenlijk wel zeer acceptabel zonder teveel te moeten inhouden. Hoever rijd je dan met 1 tank? 500-550km?

Bovenaan Onderaan