Badsloefke
Forumguru
@peterrapid net op mail gekregen dat ze bij D'Ieteren niet kunnen zien dat de software geflasht is en daardoor ook de garantie van Skoda behouden blijft...
Nope ik kan nie mee spijtig genoeg madam had andere plannen@Badsloefke zedde hem klaar aant maken voor ritje ,, Groene Hel,, ?
Opwarmen en met tandflosdraad achter de letters gaan. Restjes lijm gaan er met wasbenzine zo vanaf@Joske , is een heel duidelijke en handige handleiding / uitleg. Momenteel ben ik nog steeds in blijde verwachting van onze rs. Maar het verlagen zal effectief gebeuren bij Mark. Zal ergens in juli zijn en dan kan ik ook onmiddellijk een afspraak maken voor het uitlijnen. En onmiddellijk laten keuren ook. Hoe zou ik het makkelijkst de merknaam en type kunnen verwijderen van de achterkant? Hou van een cleane achterkant,
9l/100km is eigenlijk wel zeer acceptabel zonder teveel te moeten inhouden. Hoever rijd je dan met 1 tank? 500-550km?Verbruik is volledig afhankelijk van de rechter voet, heb uitersten van 7, 5 tot ja 15, gemiddeld zit ik zo rond de 9 liter, en dan kom je vlot vooruit zene, kunt nu eenmaal geen omelet maken zonder eieren te klutsen.