Octavia III RS

Badsloefke

Forumguru
Smaak maakt keuze hè heren.. Kenny wil de nieuwe mustang denk ik. Maar daar gaat hij spijt van hebben denk ik..
Staat inderdaad te koop en denk ook dat m ne mustang wil... De ecoboost want de GT is qua taksen nie te betalen...

Maar begin april heeft m wel een afspraak bij br performance om zijn Octavia te laten chippen dus weet
nie of m dan nog te koop zal blijven...

Arco

Forumguru
Staat inderdaad te koop en denk ook dat m ne mustang wil... De ecoboost want de GT is qua taksen nie te betalen...

Maar begin april heeft m wel een afspraak bij br performance om zijn Octavia te laten chippen dus weet
nie of m dan nog te koop zal blijven...
Dan zal m wel over de streep trekken om bij Skoda te blijven...
Wolf in schapenvacht...dat kan van de Mustang niet gezegd worden...

bigfoot48

Nieuw lid
nu wil ek wel es weten of vanachter de maten 9 breed ET 45 past? of moet ik dan ET 40 nemen om te passen? iemand fotos van ofzo? ze zouden bij mij vanachter moeten gelijkkomen met de kas, nieT erbuiten . . . .

bartvw

Forumguru
Als het goed is krijg ik van de week een setje wielen binnen in de maat 19 X 8.5 J ET 45.
Wat is daarop de juiste band een 225/35/19 of 235/35/19.
De banden keus is Michelin pilot supersport.

Grt Bart

yesRS@

Forumguru
Heb bij een velgendealer deze bbs sr velgen onder mijn rs laten fotoshoppen.
19" 8,5 met 225/35/R19 Michelin banden, dit zou het worden voor zomercombinatie

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    842,5 KB · Weergaven: 67

yesRS@

Forumguru
Of deze Niche velgen, welke ik persoonlijk wat aan de zwarte kant vind :pieker:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    846,2 KB · Weergaven: 59

yesRS@

Forumguru
Als het goed is krijg ik van de week een setje wielen binnen in de maat 19 X 8.5 J ET 45.
Wat is daarop de juiste band een 225/35/19 of 235/35/19.
De banden keus is Michelin pilot supersport.

Grt Bart
Volgens mijn bandencentrale 225/35 wegens kans op schuren ?

Goofy@5E

Forumguru
@Goofy@5E hoeveel is de auto op de vorige pagina verlaagd?
Ik vind die foto veel meer spreken dan bovenstaande of komt dat door de spacers?

Grt Bart

Op den eerste in het bos, H&R monotube, voor en achter 33cm en spacers voor 2x 12mm achter 2x 25mm!!
Tweede met de brock velgen H&R monotube idem als hier boven maar zonder spacers
Als men duits me niet in de steek laat he
Kunt ze bijde vinden op octavia-rs.com

bigfoot48

Nieuw lid
@bigfoot48 onderstaande staat op 19 x 8,5 met een et 45, banden 235/35/19. Heeft ook een eibach pro kit eronder 10/20 verlaging, zoals je kunt zien meer als plaats genoeg, kun er achter nog gerust spacers van 12mm bij plaatsen

Bekijk bijlage 48973

Mooi he

ik vind nu wel niet dat je kan zeggen met deze foto dat breder eronder gaat zonder dat de velgen uit de kassen gaan komen. want mijne wagen ga wel iets meer verlaagd worden dat deze dat op de foto staat , dus moest je ne foto vinden waar ze meer verlaagd zijn zou dit leuk zijn :) :)

Bovenaan Onderaan