Octavia III RS

bigfoot48

Nieuw lid
vind je toevallig ook een foto van 9 breed ET 45 vooraan? zou een setje willen kopen van 9 breed ET 45 zowel vooraan als achteraan (achteraan zal geen probleem vormen zie ik :)

bartvw

Forumguru
Ik heb het hier boven al gevraagd maar wat kan ik het beste monteren op een 8.5 J velg?
Een 225 band of 235 band?
Ik heb het liefst een klein beetje bescherming tegen de stoep ;)

Grt Bart

Laatst bewerkt:

rssr

Lid
Ik wil de pret niet drukken jongens, maar gaat het hier alleen over de looks? Graag eens een opinie van iemand hoe dat rijdt met zo'n extreme verlagingen/ verbreding. Voorwielaandrijving en dan achter breder dan vooraan?
Ik rij met BBS 18" ET44 ipv 52 en dat voel je al in de stuurreacties(nerveuzer).

bartvw

Forumguru
@rssr Ik rijd met de standaard 18 inch velgen en vind het daar ook al bij.
Denk met alles wat hier al geschreven is , dat het gewoon komt door de gebruikte schokbrekers en veren onder de Octavia.
Van de rest bevalt de auto prima en heb daarom besloten om een schroefset te laten monteren.

Grt Bart

wachma

Actief lid
zelf mijn katloze milltek maakt niet zo'n mooie protjes. in neutraal en of bij warme uitlaat moet hij wel zwaar onderdoen voor mijn geluid :)

bigfoot48

Nieuw lid
ik zou wel es een filmke willen zien van de RS 22O naft met een Milltek cat back uitlaat resonated en Cts air intake. . . en heeft iemand voor of nadelen van een milltek cat back en een volledige lijn van milltek resonated? voor mij hoeft het geen zwaar gebrom zijn dus als ik filmkes zie van een golf 7 gti dan lijkt me de resonated (ook goed voor keuring belgie) wel al mooi

Goofy@5E

Forumguru
Wat is dat rood ledje in het midden van de mfa dat soms oplicht, is me nog nooit opgevallen, is toch ook de begrenzer niet want het licht soms op voor hij aan de rode zone begint, :arghh:

Jese8

Ex-lid
Ik heb nu eibach verlagingsveren, zag nu dat je met een andere set nog een fractie lager kan, sportline ofzo. Kan dat nog op mm huidige dempers? 26.000 op de teller.

Bovenaan Onderaan