philippe bakker
Forumguru
ja klopt moesten er zo 5 reviews geweest zijn had ik hem ook niet gekocht. maar bochten vinden ik toch meevallen se. en tractie er zijn nu ook 4x4 op de markt. die zullen wel hopen tractie hebben
inderdaad maak ik elke dag wel mee of ene naast mij aan de lichten ofzo... Altijd leuk al heb ik wel al een paar keer de ander zijn bumper gezien... BMW 335d,535d en dikke Volvo xc90 jeep ma dan denk ik och ulle ottos kosten het dubbele van de mijneEnige probleem dat ik heb zijn tegenwoordig ,, bumperklevers ,, en dan zijn het pipo's die denken zal da skodake is iets laten zien......mispoes. ....Ze mogen mijne bumper zien, , maar moet wel toegeven zijn altijd wel gasten met nen oto die geen partij is voor men o3ke,
Ik hoor nauwelijks verschil, wel mooi geluid......met een reukje denk ik
Same here ook individual alles sport behalve geluid en motor als ik goe wil gassen zet ik dsg in sHet kunstmatig geluid wordt na een tijdje vervelend. Iedereen die ik meepak vindt het wel "leuk" tot zelfs "rally"-gevoel. :-)
Zelf heb ik in de vRS mode de individual ingesteld op alles "sport" en geluid "normaal".
Als je alles in sport zet, staat de dsg toch automatisch in SSame here ook individual alles sport behalve geluid en motor als ik goe wil gassen zet ik dsg in s