Octavia III RS

philippe bakker

Forumguru
ja klopt moesten er zo 5 reviews geweest zijn had ik hem ook niet gekocht. maar bochten vinden ik toch meevallen se. en tractie er zijn nu ook 4x4 op de markt. die zullen wel hopen tractie hebben

bartvw

Forumguru
@philippe bakker er waren hier op dit forum al wat kritische noten geplaatst over het tractie probleem.
Maar ik ben nog steeds tevreden lekker veel ruimte en toch de nodige pk"s ter beschikking.

Grt Bart

philippe bakker

Forumguru
Ik ook se en meestal als iemand aan de lichten wil spelen ga ik maar 70% vol aan zodat ik niet doorspin en meestal is dat ook ruim genoeg om van iedereen weg te rijden. Het leren doseren Vd gaspedaal is ook fun. Ik heb dit ook nog nooit moeten doen omdat dit de eerste auto is die ik heb met zoveel power

Rallye

Forumguru
Tractie was bij de vorige RS-en ook een probleem. Bij de huidige heb ik nog geen ervaringen op dit punt. Sneller autobaanbochten ook nog niet. Mij 206GTi was daar wel onrustig, de Octi II's die ik gehad heb zeker niet. Ik zal er bij de III eens op letten.

philippe bakker

Forumguru
En ja waarom kopen we de rs? Toch niet om op circuit te gaan racen elke dag ? De meesten hier om eens goed door te trekken wanneer ze kunnen. Daarvoor volstaat de rs meer dan genoeg denk ik.

Goofy@5E

Forumguru
Enige probleem dat ik heb zijn tegenwoordig ,, bumperklevers ,, en dan zijn het pipo's die denken zal da skodake is iets laten zien......mispoes. ....Ze mogen mijne bumper zien, :tongue:, maar moet wel toegeven zijn altijd wel gasten met nen oto die geen partij is voor men o3ke,

Badsloefke

Forumguru
ik heb m gekocht omdat
1) de vrouw wou een ruime gezinswagen
2) ik wou een wagen waarmee ik net als op mijn motor af en toe eens goe mee kan gassen, er goe uitziet en de nodige luxe aan boord heeft...

Dus gaan kijken bij allerlei merken en kwam uit bij de Rs230 omdat die prijs gecombineerd met punt 1 en 2 niet te kloppen is...

Dus de madam content en ik content, meer moet da niet zijn :D

En racen doe ik niet ik rijdt gewoon heel vlot in het verkeer laat ons zeggen :D

Als ik wil racen en bochten wil nemen tegen hoge snelheid pak ik de motor wel daar kan geen enkel auto tegenop tenzij mss de extreme sportwagens...

Kortom ik geniet elke keer weer opnieuw dat ik in mijn RS stap, na 8 maand nog steeds een big smile op mijn gezicht en dat heb ik vroeger nooit gehad met mijn auto's...

Diegenen die er geen hebben doe eens een ritje met een en je bent verkocht ;)

Badsloefke

Forumguru
Enige probleem dat ik heb zijn tegenwoordig ,, bumperklevers ,, en dan zijn het pipo's die denken zal da skodake is iets laten zien......mispoes. ....Ze mogen mijne bumper zien, :tongue:, maar moet wel toegeven zijn altijd wel gasten met nen oto die geen partij is voor men o3ke,
inderdaad maak ik elke dag wel mee of ene naast mij aan de lichten ofzo... Altijd leuk al heb ik wel al een paar keer de ander zijn bumper gezien... BMW 335d,535d en dikke Volvo xc90 jeep ma dan denk ik och ulle ottos kosten het dubbele van de mijne :D

philippe bakker

Forumguru
Badsloefke ik had Ook moeite met een 535d maar een chipke erop en serieus he die hebben geen kans. Ik ben zooooveel rapper nu. Wat geen 300 pk heeft en op 4 wielen rijdt heeft geen kans nu. En als ze in mijn bumper kleven ga ik opzij en laat hen mij voorbij stuiven en daarna geef ik gas om hen voorbij te schieten.

leon-cupra

Forumguru
Het kunstmatig geluid wordt na een tijdje vervelend. Iedereen die ik meepak vindt het wel "leuk" tot zelfs "rally"-gevoel. :-)
Zelf heb ik in de vRS mode de individual ingesteld op alles "sport" en geluid "normaal".

Badsloefke

Forumguru
Het kunstmatig geluid wordt na een tijdje vervelend. Iedereen die ik meepak vindt het wel "leuk" tot zelfs "rally"-gevoel. :-)
Zelf heb ik in de vRS mode de individual ingesteld op alles "sport" en geluid "normaal".
Same here ook individual alles sport behalve geluid en motor als ik goe wil gassen zet ik dsg in s :jaja:

Bovenaan Onderaan