Octavia III RS

Goofy@5E

Forumguru
Dit is inderdaad èèn van de schillen tussen mfd1 en de nieuwere mfd2, de nieuwe versie heeft de op het beginscherm op de bovenste lijn de v-vorm in het midden, bij de oudere versie is deze recht,
 

philippe bakker

Forumguru
In regen vertrekken is moeilijker. Met moeilijk bedoel ik doorgeven. Dat doe ik in de regen dus niet meer maar dan denk ik ineens ook was het wel verstandig om ooit in de regen te hebben doorgereden ??? Op het droge geen probleem maar ik kan daar ook doorspinnen maar na een tijdje weet je hoeveel gas je net kan geven zodat hij het niet doet. Ik zou het direct terug doen met wat ik nu weet.
 

leon-cupra

Forumguru
In regen vertrekken is moeilijker. Met moeilijk bedoel ik doorgeven. Dat doe ik in de regen dus niet meer maar dan denk ik ineens ook was het wel verstandig om ooit in de regen te hebben doorgereden ??? Op het droge geen probleem maar ik kan daar ook doorspinnen maar na een tijdje weet je hoeveel gas je net kan geven zodat hij het niet doet. Ik zou het direct terug doen met wat ik nu weet.
In de regen heeft de vRS zowiezo al tractieproblemen, met of zonder chip. Kvrees met chip dat je dan met een ei onder je pedaal moet rijden. Droog weer kan ik inkomen dat het nog wel te doen is, alhoewel, het weer zoals nu is ook niet ideaal. Zo eens serieus verschoten bij het accelereren tijdens schone bocht op boerewegel(baan pokkewarm), voortrein schoof ineens meterke richting de gracht. :pieker:

Op dat vlak is de Golf R van mijn broer superbangelijk met de 4motion. Nog ritjes op nate baan gedaan: 300pk en kickdown = geen mm wheelspin en in de bochten .... da spel verzet hem niet. Machtig gewoon.
 
Bovenaan Onderaan