ja dan wel maar motor zet ik in normal zodat m nie altijd in hoge toeren zit te rijden...Als je alles in sport zet, staat de dsg toch automatisch in S
Bij mijn diesel RS staat het geluid er ook bij (my2016)10/2014
Hoe ervaar je de chip? Al van veel gasten gehoord, wel met gti, dat het na de chip quasi niet meer zo leuk is om ermee te rijden. Continue doorslippen e.d.Als ik in sport rijd he. Gelukkig heb ik een chipke gestoken zodat D even vinnig is als sport ervoor.
In de regen heeft de vRS zowiezo al tractieproblemen, met of zonder chip. Kvrees met chip dat je dan met een ei onder je pedaal moet rijden. Droog weer kan ik inkomen dat het nog wel te doen is, alhoewel, het weer zoals nu is ook niet ideaal. Zo eens serieus verschoten bij het accelereren tijdens schone bocht op boerewegel(baan pokkewarm), voortrein schoof ineens meterke richting de gracht.In regen vertrekken is moeilijker. Met moeilijk bedoel ik doorgeven. Dat doe ik in de regen dus niet meer maar dan denk ik ineens ook was het wel verstandig om ooit in de regen te hebben doorgereden ??? Op het droge geen probleem maar ik kan daar ook doorspinnen maar na een tijdje weet je hoeveel gas je net kan geven zodat hij het niet doet. Ik zou het direct terug doen met wat ik nu weet.