Octavia III RS

philippe bakker

Forumguru
Blinkt toch maar ik heb er nu al 30 foto's van getrokken en mij lukt dat niet om er een duidelijke mooie foto van te trekken met de licht inval. Het ziet er altijd donker uit. In ieder geval ziet het er veel RS achtiger uit dan ervoor :)

leon-cupra

Forumguru
Blinkt toch maar ik heb er nu al 30 foto's van getrokken en mij lukt dat niet om er een duidelijke mooie foto van te trekken met de licht inval. Het ziet er altijd donker uit. In ieder geval ziet het er veel RS achtiger uit dan ervoor :)
dat is dan niet veel geld voor een gespoten diffusor. Zie ik ook nog wel zitten voor op de vRS. Spijtig dat vadertjes-dag en mijn verjaardag al gepasseerd is :banghead:

leon-cupra

Forumguru
Ga ik morgen eens doen :). Mijn vrouw verklaart me dan wel zot :). Ze vindt mijn RS enthousiasme iets te. Voor haar is dat ne auto. Dat wordt dus undercover
ik zou haar de volgende keer in de Zeeman laten shoppen voor kleding. Dat is toch maar gewoon kleding??? :deuk:
Heb hier ook een madam die de "fun" er ook niet van in ziet. Eerste jaren reageerde ze ook op alles heel cooltjes. Na 14 jaar is het wel al een klein beetje veranderd, ze vindt het al niet meer vervelend als er bij mijn thuis wéér over wagens wordt gepraat (heel onze familie is autogek). En op autogebied mag ik al wat meer mijn zin doen. :D

philippe bakker

Forumguru
Pas op ik heb mogen kiezen se. Haar enigste eis was geen grijze of zilver kleurige want dat vindt zij niet mooi. Valt nog mee qua eisen vind ik.

leon-cupra

Forumguru
Heb mijn vrouw zover gekregen dat ik alles kies en zij gewoon mee betaald...:pardon:
Wat denk je daar van??:yeah:
mijn vriendin moeit haar ook niet in de keuze van de wagens. Bij de meeste aankopen gaat het bij ons als volgt: discussies over een nieuwe wagen (je ging toch deze wagen oprijden ?? !!!:D), concensus (deze nieuwe gaan we zéker oprijden :D), akkoord om te gaan kijken, garage bezoeken, offertes opmaken, goedkoopste eruit halen, met de offerte naar huis, defenitieve 'JA', ik ga het contract gaan tekenen (ze gaat soms mee als ze iets wilt weten (vb bij haar laatste wagen: hoe zien de getinte ramen eruit)) en uiteindelijk zal ze hem wel zien verschijnen op de oprit :D

leon-cupra

Forumguru
Pas op ik heb mogen kiezen se. Haar enigste eis was geen grijze of zilver kleurige want dat vindt zij niet mooi. Valt nog mee qua eisen vind ik.
Mijn broer heeft een zilvere vRS. Best wel héél knap. Spijtig genoeg mag ik van hem geen foto's van zijn wagen posten. Wilt geen copycats na het zien van zijn wagen :D

philippe bakker

Forumguru
Ik vind zilver wel ok se maar ik ga de goede huisvrede niet breken voor een kleur. Haar favoriete kleur was zwart. Maar die kwam ik 2de hands niet direct tegen.

leon-cupra

Forumguru
Ik vind zilver wel ok se maar ik ga de goede huisvrede niet breken voor een kleur. Haar favoriete kleur was zwart. Maar die kwam ik 2de hands niet direct tegen.
In het zilver zal je de vRS tweedehands niet tegenkomen, denk ik, buiten mss binnen 14 jaar de vRS van mijn broer :-)
vRS is tweedehands zowiezo (in Belgie) al zeldzaam. En als je er tegenkomt, vragen ze quasi de nieuwprijs :pieker:

leon-cupra

Forumguru
Stond die niet op autoscoot voor 27000 ? Ik heb zo ene gezien
idd, staat nog steeds op autoscoot (blijkbaar nog niet verwijderd:pieker:) voor 27000. Denk dat zijn advertentie van zijn vorige vRS tdi er ook nog altijd op staat. Nooit gedacht dat ik er nog 2K ging vanaf krijgen (achteraf bezien was wss zijn verwachte prijs die 25k). Dacht eerst dat deze zowiezo "above budget" ging zijn, maja, staat nu toch op de oprit :D

Verbaas mij wel dat er weinig animo is voor een vRS. Moest hem teveel reactie krijgen, zou wss de advertentie wel al verwijderd zijn.

B.Stuurder

Forumguru
Heb mijn vrouw zover gekregen dat ik alles kies en zij gewoon mee betaald...:pardon:
Wat denk je daar van??:yeah:

Niet alles kies ik, zij wilde een elektrische achterklep. Wel betaalt zij mee uiteraard, in een gezamenlijk huishouden. Eigenlijk wilde ze een SUV, maar de Ateca is te klein, de Kodiaq is er nog niet de Q3 is te duur en te klein en de Tiguan stond niet op de lijst. Dus wordt het een Octavia en ik wilde een blauwe, daar viel niet aan te tornen. Nog nooit een blauwe auto gehad zie je, wit, zwart, antraciet grijs, platina zilver, roodbruin, zelfs paars, maar nooit een blauwe. :D

Bovenaan Onderaan