Octavia III RS

Rallye

Forumguru
Mooie auto, hoewel ik geen fan ben van rood op een Skoda, mooie dame. Zit als een muts in de auto, veel te dicht op het stuur:
IMG_0355.PNG

B.Stuurder

Forumguru
Hier een aardige review na een jaar in de RS TDI. Wel in de Oostenrijkse taal ;) maar goed te volgen voor Duits sprekende forumleden.
Let vooral op het hoofd van de man bij het laten horen van de geluidsinstallatie :D:deuk:
Ook vertelt hij iets opmerkelijks m.b.t. de parkeerstand van de spiegel, die hij achteraf in VCDS heeft laten aanzetten.
Verder beweert hij dat de voorremmen bij de RS TDI vanaf MJ2017 kleiner zijn, nu kunnen we in Nederland toch geen RS TDI meer bestellen, maar eventueel in Duitsland natuurlijk wel.
Verder gewoon leuk om te kijken....

B.Stuurder

Forumguru
Is het rode rs randje op de zetels niet altijd rood ? Verder wel ne saaie kloot seg
Nee, dat is bij de stoffen RS stoelen grijs. Leer is altijd rood voor zover ik weet. Ik vind hem wel grappig, een nerd in een sportauto.:maakmegek:
Hij noemt allerlei zaken op, die niet standaard of optie zijn in de Skoda, omdat ze nou net het verschil moeten maken bij VW en hoopt dan dat dit in de toekomst wel mogelijk zal zijn. Hij heeft de merkonderscheiding niet helemaal begrepen.

Bovenaan Onderaan