Octavia III RS

B.Stuurder

Forumguru
Dat moet wel, er zijn niet zo heel veel auto's die onder de 5,2 sec duiken voor 0-100. Hybride heeft natuurlijk max koppel op elk moment.

philippe bakker

Forumguru
Het was een baan waar je 70 mag dus ik rijd rond de 100. Ik zie iets komen dus ik zet hem in sport en wacht tot hij er is om dan full power te duwen. Normaal heeft dan niks kans. Die ging er zo over :(

B.Stuurder

Forumguru
Daarom wil ik ook tuning. Sta je daar met je sportieve looks, wordt je zoek gereden door een grijze Zastava Yugo, die per ongeluk getuned is....

philippe bakker

Forumguru
Allicht want mijn vorige was een gechipte qasqai 2.0 diesel en had 180 pk maar oei oei wat een verschil. Dat reed als een camion in vergelijking met de rs nu

B.Stuurder

Forumguru
Ja een diesel 180 pk is geen 220 pk benzine. Maar ook de Volkswagen motoren presteren heel goed ten opzichte van andere merken. Samen met gewicht en cw waarde van de wagen geeft dat vaak een beter beeld dan bij concurrenten met een gelijk vermogen op papier. Dat vermogen is bij VAG ook vaak dysfemistisch op papier gezet. Ik heb begrepen dat de 180pk tsi op de rollenbank standaard vaak al ruim 190pk geeft.

Bovenaan Onderaan